miercuri, 6 noiembrie 2013

APROBAREA TATALUI

Caci M-am pogorat din cer ca sa fac nu voia Mea, ci voia Celui ce M-a trimes. Ioan 6:38

Ziarele contin istoria actuala a rasei umane. In rubricile sale vorbeste despre oameni din toate colturile lumii care lucreaza si se joaca, care cumpara si vand, care se casatoresc si se dau in casatorie. Inchiriaza case si cumpara marfa,  discuta si fac planuri, inventeaza si distrug, construiesc si comercializeaza, calatoresc si exploreaza. Ce ser neastamparat si deosebit este acest om inainte de toate! Si de ce se avanta majoritatea dintre oameni in a face proiecte? Pentru a se satisface pe el insusi, pentru a asigura confortul celor dragi, pentru propria fericire si pentru satisfacerea dorintelor si ambitiilor egoiste.

Ce contrast ofera Acel care paraseste tronul de slava al Tatalui pentru a se naste intr-o iesle din Betleem. Fiind una cu Tatal Vesnic, Fiu de Dumnezeu, vine nu sa faca voia Sa ci , voia Celui care-l trimite: " Pentru ca M-am coborat din cer, nu ca sa fac voia mea, ci voia Celui ce M-a trimis pe Mine" (ROB, Ioan 6:38).

Intr-o alta ocazie Mantuitorul  spune: "Mancarea Mea este sa fac voia Celui ce M-a trimis pe Mine si sa savarsesc lucrul Lui "(Ioan 4:34). Si agonizand moral despre cruce Isus striga: "Dar nu voia Mea, ci voia Ta sa se faca" (Luca 22:42). Viata Sa reflecta implinirea totala a voii Tatalui Sau ceresc.

Daca suntem ucenici adevarati ai Maestrului, nu vom uita niciodata ca suntem trimisi in aceasta lume, nu pentru a ne implini dorintele egoiste, ci mai degraba pentru
implinirea voii celui care ne-a creat. Suntem aici cu o misiune. Domnul are nevoie de noi toti. Cand vom fi asemanatori cu Isus, Dumnezeu va ocupa primul loc in cuvintele, gandurile si actiunile noastre.

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu