duminică, 3 noiembrie 2013

MARI SI PRETIOASE FAGADUINTE

Prin care El ne-a dat fagaduintele Lui nespus de mari si scumpe, ca prin ele sa va faceti partasi firii dumnezeiesti, dupa ce ati fugit de stricaciunea, care este in lume prin pofte. 2 Pet. 1:4

-- Intotdeauna multumesc pentru ca am o religie de dreapta-- spuse un batran.

-- Ce vreti sa spuneti Dvoastra prin religie de dreapta?--intreba un tanar surprins de afirmatia bunului batran.

-- Vreau sa spun exact ce Isaia spune :  "Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare" (Isaia 41:10). Multumesc pentru dreapta lui Dumnezeu. Este cel mai important in implinirea fiecarei fagaduinti ale Sale.

Da, Tatal nostru ceresc ne-a dat "mari si scumpe fagaduinti". Aceste fagaduinti acopera fiecare nevoie  aparuta in viata noastra. "Nu trebuie sa ne indoim sau sa ne fie frica de neimplinirea fagaduintelor" (JT3, 222) "Nici o fagaduinta nu ramane neimplinita. Tot ce Dumnezeu a vorbit va face"(T5 630). " Credincios este cel care a promis"  (Evr. 10:23).

Niciodata sa nu gandesti ca aceasta mare asigurare este pentru ceilalti si nu pentru tine personal. Asculta! In aceste fagaduinti Dumnezeu vorbeste "atat de direct ca si cand am  asculta vocea Lui" (MC 114). "Toate fagaduintele din Cuvantul lui Dumnezeu ne apartin" (DTG 101). Azi sunt ale tale si ale mele , Amin!

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu