vineri, 14 februarie 2014

Dumnezeu iarta si uita

Eu , Eu iti sterg faradelegile, pentru Mine, si nu-Mi voi mai aduce aminte de pacatele tale, (Isaia 43:25).

Esther si Saray discuta impreuna. Urmeaza lovituri si lacrimi. Mama, imediat , in graba, vine sa-si scoata puii din razboi. Cum nu aveau de gand sa faca pace, pedeapsa le trimite pe amandoua in pat. Odata cu aparitia noptii, mama face o ultima incercare, pentru reconcilierea puilor aflati in razboi. Obtine foarte putin din aceasta. "Dar, Esther - insista mama -, surioara ta poate sa moara inainte de rasarirul soarelui. Ce rau te vei simti atunci pentru faptul ca nu ti-ai cerut iertare !"

Acest gand profund arunca o noua lumina asupra situatiei  si in sfarsit, Esther a fost convinsa de mama sa faca pace si sa ceara iertare. Se duse in  varful picioarelor, intra in camera si spuse soptind : "Saray, sunt foarte trista pentru cele intamplate astazi. Mama spune ca tu poti sa mori in noaptea asta, si sunt foarte mahnita de cele petrecute ". Dupa o mica pauza continua : "Dar daca nu mori in noaptea asta fii sigura ca maine dimineata te voi bate din nou ".

Zambesti, dar, nu este aceasta modalitatea prin care-ti ceri iertare de cele mai multe ori? O faci cu rezerve. Spui ca ierti dar iti este imposibil sa uiti !

Cata bucurie pentru nelegiuitul pocait ! Dumnezeu nu iarta de modul acesta, "Eu , Eu iti sterg faradelegile, pentru Mine, si nu-Mi voi mai aduce aminte de pacatele tale". Odata marturisite, El sterge pacatele tale. Nu le tine asupra capului tau, asa cum procedezi uneori cu greselile altora. Este Dumnezeu, cel care iarta si nu numai ca iarta, si uita. Vrei astazi, ca Dumnezeu, sa te ajute sa procedezi la fel ca El ?

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu