duminică, 16 februarie 2014

Iarta cum a iertat Isus Hristos

Isus zicea : "Tata, iarta-i , caci nu stiu ce fac !" [...]. (Luca 23:34).

Trupele se pregateau de atac. Ultima predica a capelanului, avea ca tema , cuvintele lui Isus pe cruce : "Tata, iarta-i , caci nu stiu ce fac!" In fata lui se aflau o mare multime de tineri obositi de atata lupta.

-Este foarte usor sa vorbiti in felul acesta - intrerupse desafiant un tanar soldat -. "Cei dragi ai Dumneavoastra sunt bine, in casele lor. Dvs., niciodata nu a-ti vazut murind prietenii mitraliati. Bine, eu personal urasc dusmanul !"

- "Doresti sa vorbim despre asta in cortul meu, fiule!"- intreba amabil capelanul. Odata ajunsi aici, omul lui Dumnezeu continua zicand : "Vreau sa-ti povestesc o istorioara. Am cunoscut odata un tanar aviator, care era cam de varsta ta aproximativ. Intr-o crunta batalie, avionul sau a fost doborat. S-a lansat cu parasuta si a cazut in mare, inotand sub apa, ferindu-se astfel, de ploaia de gloante a inamicului care-i acompaniase caderea. Dusmanul rabdator, i-a aruncat o mica bomba atunci cand el a iesit la suprafata pentru a lua o gura de aer. De data asta nu s-a mai putut salva ".

Capelanul face o mica pauza . "Aceasta istorie este adevarata, Eu sunt martorul ei. Aici am o poza cu baiatul ". Tanarul soldat luand fotografia in mainile sale si privind-o cu atentie, realizeaza ca, ochii baiatului sunt identici cu ai capelanului care statea in fata lui. La baza fotografiei citeste : "Pentru tata, cu toata dragostea mea".

O scriitoare celebra declara urmatoarele : "In aceasta lume pierduta si ruinata, nimic nu este mai sigur  ca, amprenta iertarii Fiului Lui Dumnezeu !" Cand Hristos, locuieste in inima ta, ierti asa cum Hristos a iertat !

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu