duminică, 4 noiembrie 2012

DUMNEZEU INCA MAI FACE MINUNI


Este oare ceva prea greu pentru Domnul? - Geneza 18: 14

Pe 17 ianuarie 1999, în timpul campaniei de evanghelizare Fapte 2000, susţinută de It Is Written, am fost invitat să oficiez un serviciu unic de botez în Penitenciarul Naţional din Filipine. Doi membri adventişti, soţ şi soţie, şi-au dedicat viaţa studierii Bibliei cu deţinuţii din acest penitenciar. La momentul acela, ei lucrau deja în închisoare de un sfert de secol. În acest penitenciar există o capelă adventistă cu peste 400 de membri. Harul lui Dumnezeu ajunge în locuri neaşteptate. Dragostea Sa îmblânzeşte inimile cele mai dure. Lumina Sa pătrunde în întuneric.

Nimic nu este prea greu pentru Dumnezeu. În Penitenciarul Naţional din Filipine, am cunoscut criminali înrăiţi transformaţi cu totul de harul lui Dumne­zeu. Ei erau nişte oameni schimbaţi. Viaţa lor era diferită. Ei erau mai liberi după gratii decât ar fi fost pe străzi. Ei nu mai erau prizonierii drogurilor, alcoolului, sexului ilicit şi tutunului. Ei nu mai erau înrobiti de pofte. Ei nu mai erau victimele patimilor lor necontrolate. Ei erau cu adevărat liberi în Hristos.

Porţile încuiate ale închisorii s-au deschis şi un grup de deţinuţi adventişti de ziua a şaptea au făcut un cerc de protecţie în jurul meu. Ne-am îmbrăţişat ca fraţii. Înaintea lui Dumnezeu, ei erau la fel de neprihăniţi prin Isus Hristos ca şi mine. Eu nu eram mai drept decât ei.

Ei m-au condus în capela modestă şi, când am intrat acolo, am fost impresionat de cvartetul care intona imnul:

"Să cântăm cu bucurie! Să cântăm despre Isus

Cu un surâs pe chip Poţi schimba lumea!

Să cântăm cu bucurie! Să cântăm despre Isus!"

Cvartetul era alcătuit din criminali care aşteptau să primească pedeapsa capitală. În ciuda acestui fapt, feţele lor radiau de bucurie. Ei erau iertaţi şi schim­baţi prin harul Său uimitor.

În ziua aceea, am avut bucuria de a boteza 46 de deţinuţi. Douăzeci şi doi de candidaţi aşteptau executarea pedepsei capitale.

Dumnezeu încă îşi mai manifestă puterea. El încă mai lucrează. El încă mai face minuni cu oamenii.
Indiferent de provocările cu care te confrunţi astăzi, EL îţi oferă puterea Sa!

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu