luni, 12 noiembrie 2012

DUMNEZEUL SURPRIZELOR


Vântul suflă încotro vrea şi-i auzi vuietul; dar nu ştii de unde vine, nici înco­tro merge. Tot aşa este cu oricine este născut din Duhul. - Ioan 3:8

Un avocat tânăr pe nume Charles nu se aştepta să se întâlnească cu această Persoană atunci când a început să studieze Biblia. El nu dorea decât să afle cine era Isus Hristos.

După convertire, el şi-a făcut obiceiul de a rămâne în birou după încheierea programului de lucru pentru a se ruga şi a citi Scriptura. Începea să-L cunoască personal pe Dumnezeu, şi lucrul acesta era fascinant. Nu-şi imaginase până atunci că era posibilă o astfel de experienţă. 

Într-o seară, studiul Cuvântului a fost atât de extraordinar încât a avut im­presia că a stat de vorbă cu Hristos faţă în faţă. Sufletul lui a fost adânc mişcat. Şi apoi s-a întâmplat un lucru pe care Charles l-a descris astfel:

"Pe neaşteptate, fără să mă gândesc vreodată că are să mi se întâmple aşa ceva tocmai mie, Duhul Sfânt a coborât peste mine ca un şuvoi care mi-a străbătut trupul şi sufletul ... Am avut impresia că a fost însăşi suflarea lui Dumnezeu!"

Există momente în care Duhul Sfânt ne ia prin surprindere. Dumnezeu nu îşi anunţă sosirea întotdeauna. El foloseşte de multe ori mijloace diverse pentru a ne mişca sufletul. Inima mea e mişcată în timp ce intonez un imn simplu. În alte ocazii, sunt mişcat de o rugăciune, de un text sau de o predică.

Dar pentru mine, nimic nu are un impact spiritual mai mare decât meditaţia în linişte asupra Scripturii. Dumnezeu a vorbit inimii mele prin intermediul Cu­vântului Său. Când citesc din Cuvânt, glasul Său răsună limpede. Mă simt inspi­rat, încurajat şi înălţat. Sunt convins de păcatul meu şi doresc să-mi reînnoiesc legământul cu El.

Cuvântul Său îmi înviorează sufletul. El mă încurajează şi îmi dă o nouă speranţă şi o nouă bucurie.

Uneori citesc Cuvântul lui Dumnezeu cu apatie. Parcă nimic nu mă impresio­nează. Cuvintele par a avea un impact slab. Dar apoi, trec în mod invariabil prin aceeaşi experienţă: cuvintele îmi captează atenţia, inima mea se umple de bucu­rie, sufletul meu tresaltă, şi viaţa mea este influenţată pe căi nebănuite. Dumne­zeu îmi vorbeşte. El îmi transmite mesajul de care am cea mai mare nevoie în momentul acela. Sunt învăluit în dragostea Sa, sunt înconjurat de prezenţa Sa şi mi-aş dori ca momentul acela să nu se mai sfârşească.

Lasă-L pe Dumnezeu să te surprindă astăzi în timp ce petreci timp împreună cu El prin Cuvântul Său, acest canal al binecuvântărilor cereşti infinite!

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu