sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Cu Tragedia veacurilor în celulă


Curăţeşte-ţi inima de rău, Ierusalime, ca să fii mântuit! Până când vei păstra gânduri nelegiuite in inima ta? (Ieremia 4:14)

M-am născut într-o familie de ortodocşi şi, când eram mic, tata mă lua la biserică aproape forţat. Copil fiind, nu înţelegeam prea bine cine sau ce este Dumnezeu. Cu trecerea anilor, am început să fiu frământat de întrebări precum: Cine sunt? De ce trăiesc? Ce este dincolo de moarte? N-am găsit însă un răspuns satisfăcător. 
Necunoscându-L pe Dumnezeu, am căutat un sens al vieţii în distracţie, în alcool, fete şi cluburi. Eram însă la fel de nefericit. Apoi, din cauza anturajului, am pomit pe un drum al fărădelegii şi, în 2005, am fost arestat pentru furt calificat. Am fost condamnat şi am ajuns într-un centru de detenţie.

Cam după un an, a ajuns în mâna mea cartea Tragedia veacurilor. Ci­tind-o, am descoperit că Dumnezeu are un scop cu lumea aceasta. Am început să privesc viata cu alţi ochi. Tragedia veacurilor m-a îndreptat spre studierea Bibliei. Citind, eram tot mai convins că ceea ce citesc e adevărat. Deconectat de gălăgia din celulă, trăiam sentimentul că pătrund într-o lume nouă, diferită. Dumnezeu nu numai că exista, dar era interesat de viaţa mea şi dorea să-mi ofere fericire.

Într-o zi, mi-am luat inima în dinţi, am tras perdeaua patului ca să nu atrag atenţia şi, cu o credinţă firavă, m-arn rugat: "Doamne! Dacă exişti şi dacă ce am citit este adevărat, ajută-mă să nu mai simt nicio atractie fală de lucru­rile josnice. Eu sunt un nenorocit şi nu mă pot schimba. Te rog să mă schimbi Tu!" În zilele care au urmat, am simtit prezenţa Lui în viata mea. Am primit pace în suflet şi o fericire de nedescris. Colegii de celulă mă tot întrebau ce se întâmplă cu mine, pentru că de la o zi la alta mă găseau tot mai schimbat.

Acum sunt membru al Bisericii Adventiste de trei ani. Studiez şi mă rog, căutând o cunoaştere cât mai profundă a lui Dumnezeu. Tragedia veacurilor a rămas cartea mea de suflet pe care, atunci când ajung la uşile oamenilor, le-o recomand din toată inima. Prin cuvintele Domnului, orice viaţă poate fi transformată, orice suflet poate fi câştigat. Slavă Lui!

Ionuţ Antonesi, colportor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu