sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Uimit şi recunoscător - sâmbătă 12 ian. 2013


El m-a scos la loc larg. El m-a mântuit, pentru că mă iubeşte. (2 Samuel 22:20 )

Iată mărturia unui om care credea că este în căutarea Adevărului, dar nu voia să ştie de Acela care este Adevărul, numai că Adevărul îl căuta El În­suşi şi a găsit cu cale să i Se descopere printr-o carte:

Deşi eram un evreu agnostic, dorinta mea cea mai profundă era să cu­nosc Adevărul, indiferent unde s-ar fi aflat el, oriunde m-ar fi condus, dacă într-adevăr puteam vreodată să-l găsesc (aveam convingerea totuşi că trebuia să existe). În această căutare arzătoare, am ajuns fără voia mea să mă implic în ocultism. În urma unor experienţe supranaturale care m-au împins spre tă­râmul spiritismului, am decis să încep să mă informez despre el. Numai că, în drumul spre bibliotecă, în momentul când luasem pentru prima dată decizia de a citi cărţi pe această temă, am intrat într-un restaurant vegetarian pentru că mă interesa un loc de muncă. I-am povestit proprietarului restaurantului ce intentionam să fac, dar el a încercat să-mi arate că era o decizie greşită şi a început să-mi vorbească despre Diavol, personaj care era pentru mine la fel de real ca Moş Crăciun.

Înainte să plec, mi-a dat o carte şi m-a îndemnat să o citesc. Am luat-o şi am plecat la bibliotecă, de unde am luat o carte despre spiritism. Am luat loc şi, după ce am citit primul capitol din cartea de la bibliotecă, am încercat chiar atunci prima tehnică. Fiindcă la data aceea nu eram student şi nu puteam lua cărţile acasă, trebuia să las cartea acolo, aşa că m-am dus să o pun la locul ei. În timp ce mă îndreptam spre raft, aveam pentru prima dată în viata mea într-o mână o carte despre ocultism, iar în cealaltă mână, tot pentru prima dată în viaţa mea, cartea pe care o primisem de la proprietarul restaurantului vegeta­rian. Despre ce carte este vorba? Tragedia veacurilor, bineînţeles!

Sigur intuieşti ce drum am ales! Când privesc înapoi şi înţeleg că eram la un pas de a accepta amăgirea, sunt pur şi simplu uimit şi recunoscător că Domnul mi-a pus în mâini Tragedia veacurilor exact atunci când aveam ne­voie!

Clifford Goldstein, editor al Studiilor biblice trimestriale pentru majori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu