joi, 4 octombrie 2012

DE LA MOARTE LA VIATA


Adu-ţi aminte dar cum ai primit şi auzit! Ţine şi pocăieşte-te! - Apocalipsa 3:1

Diagnosticul pus de Domnul în dreptul Bisericii din Sardes este acesta: ,,Îţi merge numele că trăieşti, dar eşti mort." Un diagnostic destul de sumbru: tu ar trebui să fii în viaţă; porţi numele de creştin, dar eşti mort din punct de vedere spiritual.

Când pacientul moare, medicii încetează orice intervenţie. Ei opresc medicaţia şi închid aparatele care îl menţin în viaţă. Apoi sună la morgă.

Dar Isus Hristos este un alt fel de medic. Cu Isus, mai există încă speranţă chiar şi atunci când pacientul pare a fi imposibil de ajutat. El poate interveni chiar şi atunci când situaţia pare fără ieşire. El însuşi este Viaţa. El este Autorul şi Iniţiatorul vieţii. Ce încurajare! El poate să le dea viaţă celor care astăzi sunt morţi din punct de vedere spiritual. Suflarea Duhului Său este dătătoare de viaţă.

O parabolă fascinantă din Ezechiel înfăţişează puterea dătătoare de viaţă a lui Dumnezeu. Profetul Ezechiel priveşte spre o vale plină de oase de oameni morţi. Dumnezeu îi pune atunci o întrebare aparent ridicolă: "Vor putea oasele acestea să învie?" (Ezech. 37:3) Profetul răspunde: "Doamne Dumnezeule, Tu ştii lucrul acesta!" Cu alte cuvinte: "De ce mă întrebi pe mine, Doamne? Eu nu ştiu!"

Dar Dumnezeu îi porunceşte profetului să le predice oaselor. Dumnezeu promite: "Iată, vă voi deschide mormintele, vă voi scoate din mormintele voas­tre, poporul Meu ... Voi pune Duhul Meu în voi şi veţi trăi" (Ezech. 37: 12-14).

Şi, minunea minunilor: morţii au revenit la viaţă! Dumnezeu are acelaşi mesai şi pentru Biserica din Sardes: "Eu pot să te readuc la viaţă. Permite-Mi să îţi dau din Duhul Meu ca să poţi trăi."

Poate că astăzi simţi că ai ajuns la capătul puterilor. Poate că te simţi singur şi izolat. Te îndemn să primeşti acest mesaj venit de la Marele Medic. Este un mesaj pentru aceia dintre noi care simt că nu mai au nici o speranţă. Creatorul spune: "Dă-Mi viaţa ta în ruine! Eu pot face ceva frumos din ea. Eu voi face toate lucrurile noi. Nu uita ce ai primit. Eu am făcut atât de multe lucruri pentru tine până acum şi mai am încă multe lucruri de făcut. Dă-Mi şansa de a face ceva special pentru tine!"

Dă-I lui Dumnezeu fărâmele vieţii tale. Fă acest lucru chiar acum! Vino la El cu puţinul care ţi-a mai rămas şi El va face din acel puţin un lucru măreţ. Lasă-L să facă ceva frumos din viaţa ta!

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu