luni, 20 ianuarie 2014

El este indispensabilul nostru Mantuitor

Eu sunt Vita voi sunteti mladitele. Cine ramane in Mine si in cine raman Eu aduce mult rod ; caci despartiti de Mine nu puteti face nimic, (Ioan 15:5, VDC).

Sunt sigur ca, niciodata nu voi uita cat voi trai, scena aceasta. Un vechi trib ghemuit langa drum in cerc, femei si barbati , plangand, participau la o inmormantare, intr-un sat din sudul Indiei, in spatele muntelui. Lacrimile se scurgeau siroaie, pe obrajii bronzati si pe barba. Era clar ca, inima lui era plina de durere. Mi-am dat seama ca era tatal fetitei decedate. Inima mea simtea cu el in acea stare de disperare profunda. Pentru el nu existau cuvintele de consolare ale Mantuitorului si nici bucuria reintalnirii cu fetita in dimineata invierii. El era fara Isus.

Isus este indispensabilul nostru Mantuitor !!!   Viata este  un gol fara speranta,  enigmatica si un mister insondabil la preocuparile de, Pentru ce ne aflam pe pamantul acesta si unde ne indreptam ?; nu ne putem bucura de deliciile din aceasta viata, sau in avans nici de promisiunile extraordinare a vietii viitoare, fara puterea si protectia Lui mantuitoare.

Fara harul si sangele Mantuitorului, pacatosul nu poate beneficia de speranta. Fara invatatura si exemplul Maestrului nu avem nici cea mai vaga idee despre legea iubirii lui Dumnezeu. Fara dragostea Sa niciodata nu am fi putut cunoaste puterea schimbatoare a inimii omenesti. Fara promisiunile Sale, niciodata nu am fi putut infrunta incercarile, ispitele si nedumeririle vietii. El este fara nici o indoiala, adevaratul si indispensabilul nostru Mantuitor !

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu