luni, 13 ianuarie 2014

Numele care, este mai presus de orice nume

Pentru aceea, si Dumnezeu L-a preainaltat si I-a daruit Lui nume, care este mai presus de orice nume;  (Fil. 2:9, ROB).

Numele Isus, inseamna "Mantuitor" sau "Mantuire". Acest nume "care este mai presus de orice nume" apartine, pe buna dreptate doar lui Isus Hristos din Nazaret. Nimeni, doar el, a trait o viata fara pacat, a murit cu demnitatea unui adevarat martir- ispasitor, a rupt lanturile mormantului inaltandu-se glorios la tronul Tatalui Sau in ceruri.

Cand a luat asupra sa natura umana, declara ca numele lui era marele "EU SUNT". Acest nume reflecta lucrarea multipla a Mantuitorului nostru. Este un nume atat de cuprinzator ce nu are rival. Noua ne spune: "EU SUNT bunul pastor", "EU SUNT painea vietii ", "EU SUNT calea , adevarul si viata" , "Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant." (Ioan 10:11; 6:51; 14:6). "EU SUNT garantia fiecarei fagaduinte". "EU SUNT nu va temeti" "Dumnezeu cu noi" este garantia eliberarii noastre de pacat, si garantia primirii ajutorului necesar pentru a pazi legea celor zece porunci", (HLL, 19,20).

Acest nume, care este mai presus de orice nume contine cea mai mare putere din lume, chiar si in zilele noastre. Poate, si este necesar sa faca o puternica lucrare in viata mea si in viata ta azi si in toate zilele !

                                                              "Dulce nume este Isus;
                                                               bucurie,  pace, alinare si lumina,
                                                                ce straluceste de la cruce:
                                                                Nume pretios, este Isus!"

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu