sâmbătă, 11 mai 2013

Cărţile circulă cu uşurinţă



El Îşi trimite poruncile pe pământ, cuvântul Lui aleargă cu iuţeală mare. (Psalmii 147:15)

Mă aflam în incinta Poliţiei Judeţene dintr-o localitate, cu un program de îmbunătăţire a sănătăţii şi am prezentat un seminar celor peste şaizeci persoane adunate acolo. Apoi, le-am prezentat cărţile noastre, iar colegii mei s-au oferit să le facă celor doritori testele medicale gratuite.

Între timp, eu trecusem la standul cu cărţi. Primul care s-a apropiat a fost chiar comandantul, care mi-a zis: "Cărţile acelea groase care au fost prezen­tate la final ... , vă rog să mi le opriţi. Vin imediat cu banii!" Auzindu-l, mai mulţi dintre cei de faţă au venit şi au cerut şi ei cărţile pe care le solicitase coma­ndantul. Eram uimit şi fericit. În câteva minute, am dat opt exemplare din Tragedia veacurilor şi cam tot atâtea din viaţa lui Iisus.

La un moment dat, am surprins fără să vreau o conversaţie între două persoane. "Dă-mi, te rog, cartea Tragedia veacurilor. Vreau să-ţi arăt ceva." M-am emoţionat. Oare ce avea să spună? Mă rugam în gând. Domnul respectiv a deschis cartea şi i-a spus celuilalt: "Uite ce scrie aici: «Legea dată de împăratul Constantin la 7 martie 321 ... 
Toţi judecătorii, orăşenii şi muncitorii trebuie se odihnească în venerabila zi a Soarelui.»" Era un citat din notele supli­ntare ale cărţii. "Vezi? a continuat el. Vezi cine a schimbat ziua de odihnă? Vezi că majoritatea creştinilor păzesc o zi de origine păgână?"

L-am lăudat pe Dumnezeu pentru că Tragedia veacurilor trecuse deja în mâinile acelui om şi îi lăsase o convingere evidentă.

În alte ocazii, persoanele care au cumpărat cărţi ne-au spus că le vor lua ele în străinătate sau că le vor trimite prin poştă în diverse colţuri ale ţării şi ale lumii. Un domn pe care l-am întâlnit într-un hotel de lux din Mamaia a spus că urma să plece la ONU, fiind solicitat pentru o slujbă de răspundere colo, A cumpărat Tragedia veacurilor.
 Nu cred că e uşor ca un misionar să ajungă la ONU, dar iată că o carte poate ajunge acolo cu uşurinţă. Cărţile pot ajunge oriunde. Eşti gata să le oferi?

Mihai Goran, coordonator programe colportaj
Biblia la rând: 2Cronici 5-7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu