sâmbătă, 28 decembrie 2013

Buzunarul Tatalui


Nu vă îngrijoraţi de nimic, ci în orice lucru aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri. (Filipeni 4:6)

Ne-am întâlnit pentru prima dată când am păşit amândouă în clasa în­tâi, ajungând colege de bancă. În primul an de liceu, eram din nou colege de bancă. După terminarea liceului, deşi aveam orientare religioasă diferită, am rămas prietene. După 50 de ani suntem tot prietene. Locuim în localităţi diferite, dar aceasta nu ne împiedică să ne telefonăm deseori, ca să ştim una de cealaltă. Ne împărtăşim bucuriile şi tristeţile. Mi-a fost întotdeauna aproape în momentele grele, încurajându-rnâ şi vizitându-mă. În măsura în care am putut, am ajutat-o şi eu în momentele de criză. A trecut prin multe, dar de fiecare dată îmi spune că este încrezătoare în ajutorul divin.

Împreună cu soţul ei, traversa o perioadă dificilă, ea fiind pensionată pe caz de boală. Aveau nevoie de bani ca să acopere nevoile urgente ale fami­liei, care îi depăşeau. Ne-am rugat. Soţul prietenei mele s-a dus într-o zi la apartamentul în care locuise tatăl lui, care murise de câteva luni. A aerisit, a deschis şifonierul, a umblat prin lucrurile bătrânului şi a dat de o haină veche. Instinctiv, a umblat în buzunar şi a găsit o sumă de bani cu ajutorul căreia şi-au rezolvat multe probleme. Mi-a telefonat şi era tare bucuroasă pentru ajutorul lui Dumnezeu. Ne-am bucurat împreună şi l-am mulţumit.

Cred că fiecare dintre noi am fost uimiţi de intervenţia Tatălui ceresc în momentele grele. De multe ori, Domnul ne iese în întâmpinare cu bine­cuvântări pe care nici nu le-am solicitat în rugăciune. Buzunarul Tatălui este plin şi pentru tine în momente de criză financiară, dar mai preţios este faptul că inima sa este plină de binecuvântarea dragostei şi a intervenţiei miraculoase în viaţa tuturor celor credincioşi, în toate crizele prin care vom trece în mod inevitabil.

Domnul va purta de grijă! Să-I mulţumim, căci se cuvine.

"Fiecare făgăduinţă din Cuvântul lui Dumnezeu constituie un subiect de rugăciune şi ne prezintă Cuvântul lui lehova ca garanţie a împlinirii ei ... Putem să-I vorbim Domnului cu simplitatea unui copil, cerându-I exact lu­crurile de care avem nevoie. Putem să Îi aducem la cunoştinţă grijile noas­tre trecătoare, să-I cerem atât pâinea şi îmbrăcămintea obişnuită, cât şi pâinea vieţii şi haina neprihănirii lui Hristos ... În Numele lui Isus îţi va fi acordată orice favoare. Dumnezeu va onora acest Nume şi va împlini trebu­inţele tale, dându-ţi fără nicio reţinere din bogăţiile Sale." (Cugetări de pe Muntele Fericirilor, p. 133)

Lira Boian, Ploieşti, Muntenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu