duminică, 22 decembrie 2013

O carte de nota 10!


Cine este înţelept să ia seama la aceste lucruri. (Psalmii 107:43)

Eram în timpul unei campanii de colportaj în oraşul Slatina. Împreună cu o colegă, am intrat într-un magazin şi i-am prezentat vânzătorului cartea Minte, caracter, personalitate. Spre mirarea noastră, vânzătorul a recunoscut numele autoarei. "Nu cumva este autoarea care a scris şi Tragedia veacu­rilor?" I-am spus că da. "Am primit de la cineva această carte şi am început s-o citesc. La un moment dat, n-am mai putut continua. Eram şocat de cele citite. După o vreme, am reluat-o însă pentru că nu aveam linişte în suflet. Să ştiţi că mi-au trecut multe cărţi prin mână şi eram mândru de ceea ce ştiam, dar, după ce am citit Tragedia veacurilor, am înţeles că n-am ştiut nimic cu adevărat."

Vânzătorul şi-a exprimat dorinţa de a fi vizitat şi altă dată pentru discuţii pe teme spirituale, iar la despărţire ne-a spus: "Pentru mine, ziua de azi a fost una câştigată, plină de sens, pentru că v-am întâlnit." Am lăsat adresa domnu­lui la fraţii din biserica locală. După o vreme, fiind vizitat, i s-a prezentat şi car­tea Viaţa lui Iisus. O! Este scrisă tot de EIlen White! Îmi place această autoare. Este cu adevărat inspirată. Vreau să cumpăr şi această carte!"

De-a lungul timpului, am întâlnit tot felul de oameni care au apreciat cartea Tragedia veacurilor. Odată, la standul de sănătate, i-am prezentat-o unui domn. Zâmbind, dumnealui mi-a răspuns: "Am citit cartea aceasta. O apreciez. Îi dau nota 1O!" Într-o altă ocazie, la sfârşitul unui seminar prezentat într-o instituţie, am auzit o doamnă spunăndu-le colegelor de birou: "Am citit Tragedia veacurilor şi Viaţa lui Iisus şi m-au impresionat profund. Nu poţi să mai fii mulţumit cu o religie formală după ce le citeşti. Cărţile astea te motivea­ză la schimbare şi te ajută să-L înţelegi altfel pe Dumnezeu."

Într-o casă, am întâlnit un domn pensionar, fost director de bancă. Vă­zând că am cărţi de vânzare, s-a grăbit să-mi spună că, de mult timp, căuta o carte anume, care nu se găsea în librării. A scos un bilet din portofel şi mi-a spus titlul cărţii căutate: Tragedia veacurilor. Când i-arn spus că am cartea do­rită, faţa i s-a luminat. A cumpărat-o imediat.

Ce bucurie să vezi că sufletele care caută primesc răspunsurile dorite de inima lor!


 Maria Cabe, colportor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu