miercuri, 25 decembrie 2013

Dumnezeu- ajutor, sprijin si mangaiere


Suie-te în Galaad şi adu leac alinător, fecioară, fiica Egiptului! De­geaba întrebuinţezi atâtea leacuri, căci nu este vindecare pentru tine. (Ieremia 46: 11)

Se întâmpla în august 2010. Pe soţul meu îl durea foarte tare piciorul drept. Am fost la mai mulţi medici şi toţi au pus acelaşi diagnostic: reuma­tism. Toate tratamentele recomandate ameliorau situaţia, dar durerea apă­rea din nou. Aşa că într-o noapte, cu dureri mari, ne-am hotărât să mergem la spital la Sibiu, la secţia Fizioterapie. 
Medicul care ne-a primit a şi început tratamentul şi ne-a întrebat dacă avem vreun bilet de ieşire din spital.
Soţul meu fusese operat de prostată în anul 2006 şi s-a recuperat foarte repede. Nu ştiam ce ne aşteaptă, deoarece medicul nu ne-a spus adevărul, nici că a luat biopsie. Ne-a spus atât: "Când mai aveţi probleme, veniţi la mine." Nu ne-am mai dus, deoarece totul a fost bine. Medicul fizioterapeut a căutat în baza de date şi a găsit rezultatul biopsiei soţului: Adenom carci­nom de prostată, stadiul 4.

A fost mutat la Oncologie, unde a şi început tratamentul pentru boala lui. În disperarea noastră, Dumnezeu S-a îngrijit şi ne-a condus la un doctor bun care l-a tratat, dar ne-a spus că boala este foarte gravă şi în maxim 3-4 săptămâni, soţul meu va muri. Am fost disperată, am plâns, am ajuns la de­presie, nu puteam să dorm, nu mă puteam ruga; dar Tatăl nostru ceresc nu ne lasă niciodată singuri. Îmi venea în minte un singur verset: "Până şi perii din cap, toţi vă sunt număraţi. Deci să nu vă temeţi ... " (Matei 10:30,31)

Am avut un mare sprijin din partea familiei bisericii şi a vecinilor, prin rugăciune şi încurajare. Vreau să vă spun că soţul meu avea metastaze ale sistemului osos. Medicul ne-a spus să se ferească de fracturi, pentru că nu se poate interveni în niciun fel. De Anul Nou, când am primit făgăduinţe din Biblie, soţului meu i-au venit versetele din Psalmul 34:18-20: "Domnul este aproape de cei cu inima înfrântă şi mântuieşte pe cei cu duhul zdrobit. De multe ori vine nenorocirea peste cel fără prihană, dar Domnul îl scapă întotdeauna din ea. Toate oasele i le păzeşte, ca niciunul din ele să nu i se sfărâme." Domnul ne-a spus atunci că El păzeşte oasele ca să nu se frângă.

Avem un Tată şi un Mântuitor minunat, care este interesat de viaţa noastră prezentă şi viitoare. Prin rugăciune şi predarea vieţii în mâna Domnului, putem face faţă oricărui necaz din valea umbrei morţii. Te laud, Doamne, şi Te iubesc pentru rugăciunile ascultate. Fii slăvit! Amin!

"Iată, ochiul Domnului priveşte peste cei ce se tem de El, peste cei ce nă­dăjduiesc în bunătatea Lui, ca să le scape sufletul de la moarte ... " (psalmii)

Rafila Rus, Sibiu, Transilvania Sud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu