duminică, 19 ianuarie 2014

El este Goelul nostru viu

Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. . Iov 19:25.

"Eu stiu ca Rascumparatorul meu este viu " pentru ca am umblat cu el azi. M-a invitat sa ma prezint inaintea Lui cu incredere, si astfel m-am asezat la picioarele Lui si mi-am predat toata inima. Stiu ca este un Mantuitor viu , pentru ca m-a primit cu bunatate si duiosie, si cu rabdare mi-a ascultat tot ce i-am spus.

"Eu stiu ca Rascumparatorul meu este viu " pentru ca mi-a vorbit personal. Chinuit de o problema care pentru mine nu mai avea solutie, m-am confesat Lui, oprindu-ma dupa aceea in asteptarea raspunsului. Si raspunsul a venit ! Am auzit vocea lui dandu-mi sfaturi intelepte si umplandu-mi toata inima cu pace. In aceasta dimineata L-am auzit vorbindu-mi personal prin fosnetul copacilor si cantecul pasarilor: toate vocile naturii declara la unison dragostea Lui pentru mine.

"Eu stiu ca Rascumparatorul meu este viu " pentru ca L-am vazut in culorile curcubeului. L-am vazut in furtuna din Marea Galileii, cum  oprea valurile inalte si furioase ale agitatei mari. Il vad zilnic in florile de pe camp inflorite, invaluite de boboci si in iarba verde. Il vad in fiecare noapte in cerul decorat cu stele.

Cu Iov am hotarat ca aceste binecuvantate cuvinte, sa se graveze "pentru vesnicie" in minte si inima , cu "o dalta de fier si plumb". El este iubitul tau Rascumparator si al meu, pe care-L vom vedea in curand, foarte curand, impreuna cu Iov. Rascumparator care se va ridica la urma pe pamant!!!

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu