sâmbătă, 4 ianuarie 2014

El este minunatul nostru Salvator

[...] , adevarat si cu totul vrednic de primit este cuvantul, care zice: "Hristos Isus a venit in lume ca sa mantuiasca pe cei pacatosi", dintre cari cel dintai sant eu. (1Tim. 1:15, VDC)

John Wesley se indrepta spre casa, seara dupa serviciul divin. Din intuneric apare un individ cerandu-i hotarat si agresiv, viata sau banii.

- Prietene! spuse amabil Wesley, in timp ce ii dadea tot ce avea, intr-o buna zi, Dumneavoastra veti dori sa va schimbati viata. Cand se va intampla lucrul acesta, sa va aduceti aminte de aceasta: Isus Hristos a venit in lume ca sa mantuiasca pe pacatosi; sangele lui Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu ne curata toate pacatele.

Ani mai tarziu, Wesley, in fata usii  saluta persoanele care ieseau din biserica. Un crestin se opri in fata lui, povestindu-i cele intamplate  cu ceva timp in urma. Wesley isi aminti perfect incidentul.

- Eu eram acel hot !-- spuse barbatul cu umilinta --Cuvintele Dumneavoastra spuse atunci, nu mi-au dat pace, niciodata nu m-au parasit. Viata mea sa schimbat radical. Am descoperit ca Isus Hristos poate sa mantuiasca pe cel mai rau dintre pacatosi.

Binecuvantat adevar! Dragostea Mantuitorului si Harul Sau salvator poate schimba pe cel mai de pe urma dintre oameni. Secole la rand el a daruit viata si speranta milioanelor de oameni, ce si-au indreptat ochii spre El, si astazi EL, este inca, Minunatul Mantuitor al omului.

Oricare ar fi starea mea, El a venit sa ma salveze din pacat si sa-mi curateasca inima. Spune cu tarie si incredere: " Iti predau azi viata mea, Isus, ca s-o transformi cu puterea Ta mantuitoare si purificatoare.

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu