joi, 9 august 2012

CU ORICE CUVÂNT


Lepădaţi orice necurăţie şi orice revărsare de răutate şi primiţi cu blândeţe Cuvântul sădit în voi, care vă poate mântui sufletele. - Iacov 1:21

Când Bobby avea 5 ani, mama lui a remarcat că ceva nu era în regulă cu el.

Bobby începuse să aibă probleme de vedere, nu avea poftă de mâncare şi părea a fi tot timpul febril. După o serie de analize medicale, rezultatele au confirmat diagnosticul de care mama se temea cel mai mult - cancerul. Bobby a început imediat tratamentul. În urma chimioterapiei, băiatul s-a simţit foarte rău slăbit.

După cele douăsprezece săptămâni de tratament, cancerul părea a fi în re­misie. Într-o ocazie în care i s-au făcut analizele medicale, medicul, dr. Brown, ia explicat lui Bobby că trebuia să-i facă un test foarte dureros: trebuia să-i introducă un ac la baza craniului pentru a extrage măduva spinării; apoi măduva spinării avea să fie dusă la laborator pentru analize.

Dr. Brown s-a uitat la el şi i-a zis:

- Bobby, ştiu că o să te doară. Dar Bobby i-a răspuns:

- Nu-i nimic, domnule doctor. De-abia începuse să-mi crească părul la loc. O să-mi radeţi capul complet?

- Nu complet, doar o bucată mică la spate. Bobby, să o rog pe asistenta mea să te ţină de mână în timp ce noi introducem seringa în partea din spate a capu­lui? Ştiu că o să te doară.

- Domnule doctor, dacă pot să spun Psalmul 23, n-o să am nicio problemă. Îmi permiteţi, domnule doctor, să spun Psalmul 23?

- Bobby, i-a zis medicul, dacă vrei să spui Psalmul 23 în timp ce noi vom in­troduce acul, poţi să o faci.


În timp ce doctorul introducea acul, Bobby recita: "Domnul este Păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic. El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă; îmi înviorează sufletul... "

La sfârşit, Bobby a ridicat privirea spre medic şi i-a spus zâmbind:

- Domnule doctor, nu m-a durut foarte tare.

Mai târziu, l-a întrebat:

- Domnule doctor, aţi învăţat vreodată pe de rost Psalmul 23?

- A, da, Bobby, i-a zis dr. Brown. L-am învăţat când eram copil.


- Domnule doctor, l-a rugat Bobby, eu l-am spus pentru dumneavoastră; vreţi să-l spuneţi şi dumneavoastră pentru mine?

Mai târziu, dr. Brown a scris următoarele cuvinte: .Arn observat atunci că toţi colegii mei au început să plece. Le era teamă că o să-i roage şi pe ei să-l recite. Am început să-l spun, dar cu destulă greutate, încercând să mi-l amintesc. Apoi Bobby mi-a zis:

- Ştiţi, ar fi bine dacă aţi învăţa cu toţii Psalmul 23, pentru că atunci când me­morezi Biblia, Isus îţi spune în suflet că El este puternic pentru tine atunci când tu nu mai ai putere."

Dumnezeu este puternic pentru tine atunci când tu nu mai ai putere! Cu­vântul lui Dumnezeu te întăreşte. Cuvântul lui Dumnezeu îţi dă putere. Când se abat asupra ta furtunile ispitei, "este scris: «Omul nu trăieşte numai cu pâine, ci cu orice cuvânt care iese din gura lui Dumnezeu»" (Mat. 4:4).

Acceptă astăzi ca Dumnezeu să-ţi dea putere!

Mark Finley



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu