joi, 30 august 2012

MAI MULTA DRAGOSTE


Dragostea nu va pieri niciodată. - 1 Corinteni 13:8
În 1985, ne-am mutat împreună cu soţia şi cei trei copii ai noştri, Debbie, Re­becca şi Mark Jr., din Chicago (Illinois) în St. Albans (Anglia). Acolo am slujit ca secretar al Departamentului Asociaţia Pastorală de la Diviziunea Trans­Europeană a Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea.

După ce ne-am mutat, atât soţia mea, cât şi eu am constatat că era destul de dificil să conduci pe partea stângă a şoselei. În primele ocazii când am ieşit pe şosea, am fost speriaţi ca de moarte de circulaţia pe străzile engleze.

Într-o zi, sotia mea şi-a făcut curaj şi a condus singură până la Watford, un orăşel aflat nu departe de locuinţa noastră. Era chiar înainte de Crăciun şi străzile erau pline de cumpărători. Fiul nostru, Mark, care avea 7 ani pe atunci, s-a pierdut. Soţia mea a intrat în panică. L-a căutat timp de 15 minute, strigându-l speriată. Apoi a organizat echipe de oameni ca să îl caute metodic.

Cine a depus mai mult efort în această căutare: soţia mea sau băiatul meu?

A spus ea oare cu indiferenţă: "Ştii, Mark, tu te-ai desprins din mâna mea. Tu ai plecat de lângă mine. Te-ai rătăcit şi sper că vei reuşi să te întorci la mine. Dacă reuşeşti, foarte bine, iar dacă nu, este problema ta?" Categoric că nu! Nimic altceva în afară de fiul nostru nu a mai contat.


Eu am convingerea că Dumnezeu vrea să ne găsească mai mult decât ne dorim noi să-L găsim pe El.

Romani 8:30 anunţă cu bucurie vestea bună: "Şi pe aceia pe care i-a hotărât mai dinainte, i-a şi chemat." Dumnezeu a hotărât mai dinainte un plan ca să te salveze şi, chiar mai mult, El te invită insistent să accepţi acest plan. Dumnezeu este bunul samaritean care a plecat în căutarea noastră atunci când zăceam plini de răni sângerânde pe marginea drumului vieţii. El ne-a luat în braţele Sale şi ne-a şoptit la ureche cuvinte de încurajare, iar apoi ne-a dus la adăpostul "hanului" Său, oferind pentru noi un preţ infinit (Luca 10).

Da, Dumnezeu ne caută. El a luat iniţiativa de a ne căuta.

Există un singur lucru pe care Domnul nostru minunat nu îl va avea decât dacă noi i-L dăm: dragostea noastră. El tânjeşte după afecţiunea noastră. El te caută astăzi. El te caută cu mai multă ardoare decât îţi poţi imagina. În ziua aceea, pe străzile din Watford (Anglia) a avut loc o reîntâlnire fericită, atunci când soţia mea l-a găsit pe fiul nostru. Tot aşa, într-o zi, va avea loc o reîntâlnire fericită când vom cădea în braţele Aceluia care ne caută de atâta timp.

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu