sâmbătă, 11 august 2012

SALVAT PENTRU A SLUJI


El însuşi i-a răscumpărat, în dragostea şi îndurarea Lui, şi necurmat i-a spri­jinit şi i-a purtat în zilele din vechime. - Isaia 63:9

În calitate de prezentator şi director al postului internaţional de televiziune It Is Written, călătoresc aproape 200 de zile pe an. Ocaziile la care trebuie să predic, campaniile de evanghelizare şi înregistrările pentru emisiunile TV mă ţin mult timp departe de casă. De aceea, soţia mea şi cu mine suntem nevoiţi să găzduim în diferite hoteluri. Dar aş vrea să-ţi destăinui un secret de familie. Am obiceiul de a rătăci cheia de la camera de hotel sau, mai nou, cardul acela subţire din plastic. Nu ştiu cum reuşesc să le pierd, dar ştiu că îmi ia mult timp să le caut. De multe ori mă las păgubaş.

Un lucru e cert: fiinţele umane sunt cu mult mai valoroase decât o cheie de la o cameră de hotel, iar Isus nu renunţă să le caute. Eu pot să înlocuiesc cheia de la cameră, dar Isus nu poate înlocui oamenii.

Esenţa creştinismului este prezentată în următoarele cuvinte: "Fiul omului a venit să caute şi să mântuiască ce era pierdut" (Luca 19: 10).

Pasiunea lui Isus era să-i mântuiască pe oameni! Chintesenta adevăratului creştinism este slujirea oamenilor din dragoste. A-L urma pe Isus înseamnă a-L ­însoţi în misiunea răscumpărătoare de vestire a dragostei Sale.

Unii oameni au o părere ciudată despre creştinism. Ei cred că pentru a fi creştini trebuie să renunţe la lucrurile rele ca să poată fi mântuiţi. Ei nu fumează, nu beau, nu poartă cutare sau cutare haină ori podoabă şi consideră că aceast este esenţa religiei. Nu mă înţelege greşit! Este adevărat că Isus ne invită la predare totală, dar, când a părăsit cerul, a renunţat El oare la ceva rău? Ce lucruri rele existau în cer atunci? La ce a renunţat El? A renunţat la câteva lucruri foarte bune: la închinarea adusă înaintea tronului Tatălui, la adorarea îngerilo la cântecele de laudă ale heruvimilor şi serafimilor.

A fi creştin nu înseamnă a renunţa la lucruri rele pentru ca eu să pot fi mântuit, ci înseamnă a renunţa la lucrurile bune, astfel încât ceilalţi să fie mântuiţi. Creştinismul nu are în centru eforturile mele de a mă salva, ci sacrificarea vieţii mele pentru mântuirea altora, prin participarea la misiunea lui Isus.

Isus îi avea în centrul atenţiei pe oameni. Esenţa creştinismului este o inimă plină de dragostea lui Hristos. plină de pasiune pentru slujirea altora. Cel mai bun mod de a-L reprezenta pe Isus este slujirea din iubire şi plină de compasiune. Când suntem plini de dragostea Sa, tânjim să le împărtăşim şi altora acea dragoste. Constrânşi de dragostea Sa, bărbaţii şi femeile îşi doresc să intre în împărăţia Sa prin naşterea din nou. Aceasta este cea mai mare bucurie a vieţii. Noi suntem salvaţi ca să slujim, salvaţi ca să binecuvântăm, salvaţi ca să împlinim nevoile altora în Numele lui Isus.

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu