joi, 1 noiembrie 2012

DE CARE VOCI ASCULTI?


Oricine este din adevăr ascultă glasul Meu. - Ioan 18:37

Pastorul Bob Oltoff ocupă postul de consilier în Thousand Oaks - California. El a povestit o experienţă interesantă a unei femei în sufletul căreia trecutul lăsase cicatrici adânci.

- Odată a venit în biroul meu o femeie care suferea de o depresie adâncă, spune Bob. Pe măsură ce am stat de vorbă cu ea, a devenit tot mai clar faptul că ea rămăsese blocată în trecut. După ce am stat puţin de vorbă despre câteva as­pecte din viaţa ei, am aşezat trei scaune: pe primul trebuia să îl folosească atunci când vorbea despre sentimentele ei, pe al doilea atunci când analiza gândurile ei negative, iar pe al treilea atunci când studiam împreună ce avea de zis Cuvântul lui Dumnezeu despre aceste gânduri. După ce a vorbit despre sentimentele ei, femeia s-a mutat pe scaunul unde trebuia să-şi analizeze gândurile negative.

În acel moment am întrebat-o:

- De unde vin aceste gânduri?

Atunci ea mi-a enumerat mai mulţi oameni - părinţi, profesori şi prieteni din trecut - care fuseseră sursa lor. 
Apoi s-a mutat pe ultimul scaun şi a studiat ce spune Cuvântul lui Dumnezeu despre acele gânduri.

- Sunt gândurile acestea ceea ce Dumnezeu vrea să-ţi transmită? am între­bat-o eu.

Ochii ei s-au luminat când mi-a răspuns la întrebare:

- Nu! Dumnezeu nu ar vorbi aşa! Dumnezeu mi-ar spune că mă iubeşte!

De care voci asculţi? Asculţi de vocile negative din trecut, de vocile vinovăţiei şi condamnării, ale fricii şi îndoielii? Poţi fi sigur că orice voce care te doboară la pământ fără să-ţi dea vreo speranţă este vocea celui rău.

Satana ne lasă zdrobiţi şi răniţi, cu toate uşile închise, dar Isus ne vindecă şi ne încurajează. Atunci când ne vorbeşte, Isus ne deschide întotdeauna uşa speranţei, chiar dacă ne mustră. El spune: "Le voi vindeca vătămarea adusă de neascultarea lor, îi voi iubi cu adevărat!" (Osea 14:4). Dragostea lui Isus vindecă rănile. 
El este Acela care îi vindecă pe cei cu inima zdrobită şi le leagă rănile" (Ps. 147:3).

Ascultă de glasul Său. Glasul Său ne inspiră speranţă, încurajare şi bucurie.

Glasul Său ne înalţă. Este glasul Mântuitorului iubitor Căruia îi pasă cu adevărat. Dacă îţi deschizi inima, vei auzi cuvintele Sale de încurajare. Dacă vei asculta cu atenţie, vei auzi cuvintele Sale de speranţă!

Mark Finley

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu