vineri, 19 aprilie 2013

Ajutorul făgăduit


Astfel dar, cine crede că stă în picioare să ia seama să nu cadă. (1 Corinteni 10: 12)

Nu ştiu dacă vi s-a întâmplat vreodată să fiţi foarte mulţumite cu realizările voastre. Eu am experimentat de nenumărate ori că, exact în astfel de situaţii, se întâmplă ceva care dărâmă complet încrederea în sine. De aceea am hotărât să vă împărtăşesc ultima experienţă de acest fel.

Era o dimineaţă de vineri. M-am apucat de treabă, pentru că doream să termin la timp toate pregătirile şi să mă odihnesc după-amiază, să mă pre­gătesc sufleteşte pentru Sabat. În aproximativ două ore, am pregătit mâncare­a, apoi m-am apucat să fac o prăjitură a cărei reţetă o ştiu pe de rost de 50 de ani. Am pregătit-o şi apoi am turnat-o în tavă. După ce am aşezat deasupra fructele şi nucile, era gata de pus la cuptor. Dar în ultimul minut mi-a venit în minte că am uitat un ingredient. Ce era să fac? Am scos-o, am adăugat ce lipsea, am spălat din nou tava, am uns-o şi apoi am pus-o la copt. Am fost mulţumitoare că mi-am adus aminte, chiar dacă în ultimul moment.

Atunci m-arn gândit la Cuvântul lui Dumnezeu de care trebuie să ne aducem aminte întotdeauna, pentru a face faţă provocărilor fiecărei zile şi a fi pregătite pentru atunci când vom trece prin "focul" încercărilor.

"Dumnezeu ne îndeamnă să ne umplem mintea cu gânduri mari şi cura­te. El doreşte să medităm asupra iubirii şi harului Său, să studiem lucrarea Sa minunată, care se desfăşoară în cadrul marelui Plan de Mântuire. În fe­lul acesta, capacitatea noastră de a înţelege adevărul va deveni tot mai pă­trunzătoare, iar dorinţa noastră după puritatea inimii şi după limpezimea gândirii va fi tot mai înaltă şi mai sfântă. Sufletul care rămâne în atmosfera curată a gândurilor sfinte va fi transformat datorită comuniunii cu Dumnezeu, care se realizează prin studiul Scripturilor ... Niciunul din cei care respectă Cuvântul lui Dumnezeu nu este scutit de dificultăţi şi încercări, dar cind vin necazuri, adevăratul creştin nu devine neliniştit, neîncrezător sau descurajat ... , ci aşază asupra Lui întreaga povară a grijilor şi aşteaptă cu răbdare salvarea din partea Sa." (Parabolele Domnului Hristos, p. 60-61) 

"Nu vă îngrijoraţi gândindu-vă cum sau ce veţi spune, căci ce veţi avea de spus, vă va fi dat chiar în ceasul acela." (Matei 10:19)

Ce credeţi, oricât de îndurător ar fi Dumnezeu, îmi va aduce aminte. atunci când va fi nevoie, de ceea ce nu am exersat de-a lungul vieţii, nu am audiat cu credinţă, cu perseverenţă şi cu profunzime? Timpul acela nu este departe ... Fie ca studiul Cuvântului să fie cel mai important lucru din viaţa aoastră.

Eva Blenessy, Sârmâs, Transilvania Sud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu