vineri, 19 aprilie 2013

Dorinta


Gaina vaduvei facea cate un ou pe zi.

Vaduva saraca s-a gandit insa ca, daca ii va da de mancare mai multa, gaina va face cate doua oua zilnic.

A facut asa si, timp de o saptamana, a tot asteptat sa gaseasca mai multe oua. Numai ca daca a primit atat de multa mancare, gaina a mancat foarte mult si s-a ingrasat, asa ca nici macar un ou pe zi n-a mai reusit sa faca...

"Cand avea o mie de pasuni voia sa aiba zece mii; cand s-a vazut imparat a vrut sa ajunga sfant." Proverb chinezesc


"Într-o searã, mã întorceam acasã împreunã cu fratele meu Robert de la o adunare unde ascultaserãm o prelegere deosebit de impresionantã despre apropiata Împãrãtie a lui Hristos pe pãmânt, urmatã de un apel serios cãtre crestini si pãcãtosi, prin care acestia erau îndemnati sã se pregãteascã pentru judecatã si venirea Domnului. Sufletul îmi fusese miscat de ceea ce auzi-sem. Si atât de profundã era convingerea din inima mea, încât mã temeam cã Domnul nu mã va ajuta sã ajung pânã acasã.

"Aceste cuvinte îmi rãsunau mereu în ureche: "Marea zi a Domnului este aproape! Cine va putea sta în picioare când va veni El?"Cuvintele rostite de inima mea erau: "Cautã-mã, o, Doamne, prin întuneric!"Pentru prima datã am încercat sã-i explic ceea ce simteam fratelui meu Robert, care era cu doi ani mai mare decât mine; i-am spus cã nu am curajul sã mã odihnesc sau sã merg la culcare pânã ce nu stiu cã Dumnezeu mi-a iertat pãcatele.

"Fratele meu nu a rãspuns imediat, însã aveam sã-mi dau seama curând de ce tãcea; el plângea, simtind împreunã cu mine, în necazul meu. Aceasta m-a fãcut sã am si mai multã încredere în el, spunându-i cã îmi dorisem moartea în acele zile când viata mi se pãrea o povarã prea grea de dus; însã acum, gândul cã as putea muri în aceastã stare pãcãtoasã în care mã aflam si as fi pierdutã pentru vesnicie m-a umplut de spaimã. L-am întrebat dacã crede cã Domnul îmi va cruta viata în acea noapte, dacã aveam s-o petrec în rugãciune arzãtoare cãtre El. Robert a rãspuns: "Cred cã da, dacã Îi vei cere aceasta cu credintã; mã voi ruga si eu pentru tine si pentru mine. Ellen, nu trebuie sã uitãm niciodatã cuvintele pe care le-am auzit în aceastã searã."[T1, 16]

Care este dorinta ta cea mai arzatoare?

Biblia spune: "Caci oricine cere, capata; cine cauta, gaseste; si celui ce bate, i se deschide!" Matei 7:8

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu