sâmbătă, 20 aprilie 2013

Ochii si urechile


"Mai sinceri sunt ochii decat urechile." Proverb chinezesc

Lupul imbatranise si nu mai putea umbla dupa vanat. atunci a raspandit zvonul ca zace grav bolnav intr-o pestera, in mijlocul padurii. Vietatile compatimitoare au inceput sa vina pe la el. Intr-o zi a venit si vulpea. Dar ea statea afara:

-- Intra cumatra, striga lupul cu o voce aproape stinsa, sunt singur!

-- Ba eu voi sta afara, pentru ca vad multe urme intrate in pestera, dar nici una nu iese...Asa ca daca esti ocupat eu pot reveni altadata.


"În ceruri îngerii slujitori declarã cã: "Lucrarea ce ne-a fost datã s-o aducem la îndeplinire, a fost sãvârsitã. Am izgonit ostile îngerilor rãi. Am adus strãlucire si luminã în sufletele oamenilor si am fãcut sã fie vie în memoria lor, iubirea lui Dumnezeu, exprimatã în Isus Hristos. Le-am îndreptat ochii spre Crucea Domnului Hristos. Inimile lor au fost profund miscate de sentimentul vinovãtiei pãcatului lor, care a crucificat pe Fiul lui Dumnezeu. Ei au fost convinsi de vinovãtia lor.

"Ei au vãzut pasii pe care trebuie sã-i facã în procesul convertirii lor; ei au simtit puterea Evangheliei; inimile lor s-au înduiosat vãzând dulceata iubirii lui Dumnezeu. Ei au vãzut frumusetea caracterului Domnului Hristos". Dar pentru multi totul a fost în zadar. Ei n-au vrut sã se dezbrace de hainele pãmântesti, spre a putea fi îmbrãcati cu haina cerului. Inimile lor s-au dedat la lãcomie. Ei au iubit societatea lumii mai mult decât au iubit pe Dumnezeul lor." [COL, 319]

Biblia spune: Jos 1:5 Nimeni nu va putea să stea împotriva ta, cît vei trăi. Eu voi fi cu tine, cum am fost cu Moise; nu te voi lăsa, nici nu te voi părăsi.

Dorel Cornei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu