duminică, 7 aprilie 2013

Comisionul ceresc (II)


Cine seceră primeşte o plată şi strânge rod pentru viaţa veşnică, pentru ca şi cel ce seamănă şi cel ce seceră să se bucure în acelaşi timp. (Ioan 4:36)

Spuneam ieri că sunt oameni interesati de adevărurile din Tragedia vea­curilor. Fie că o cumpără pentru ei, fie că o cumpără pentru a o dărui prietenilor sau colegilor, fapt este că această carte care descrie marea luptă dintre Hristos şi Satana ajunge în multe case.

La standul cu cărţi, în Târgu-Mureş, s-a oprit într-o zi o fată şi a luat Tra­gedia veacurilor în mână. "Ştiti cartea?" am întrebat-o. "Am cumpărat-o pe litoral şi i-am dăruit-o cuiva. Persoana respectivă m-a sunat şi mi-a zis că este o carte extraordinară. Ce bine-mi pare! Nu ştiam unde s-o găsesc, s-o iau şi pentru mine ... " Aşa că i-am vândut un exemplar. După vreo trei ore, a trecut pe acolo o familie pe care o cunoşteam. Cei doi m-au întrebat dacă am vându­t Tragedia veacurilor unei tinere. "Da", am zis eu, "cu câteva ore în urmă." Stă un pic mai încolo, la o terasă, şi o citeşte cu mare atentie." Vă dati seama! După trei ore!

În aceeaşi zi, s-au oprit la standul meu două fete care voiau cartea Tablete de stil de viaţă. Au negociat mult preţul şi, în cele din urmă, le-am vândut-o mai ieftin. Apoi, le-am prezentat cartea anului şi şi-au exprimat dorinţa s-o cumpere şi pe aceea. Nu mai aveau prea mulţi bani şi, pe un ton rugător, mi-au zis: "Domnule, mai avem câţiva lei, dar am vrea să ne luăm şi noi un suc ... Vă rugăm să ne daţi cartea mai ieftin! O dorim foarte mult." Aşa că le­-am dat-o mai ieftin. Probabil s-au oprit la aceeaşi terasă.

În altă zi, o doamnă a venit în spatele standului, s-a aşezat în locul meu, a luat Tragedia veacurilor în mână şi a început să strige: "Oameni buni, ştiţi cât de bună e cartea asta? Este extraordinară!" Imediat, mai multe persoane au pus mâna pe exemplarele expuse pe masă.

Întâmplările de acest fel îmi aduc o bucurie enormă şi o mare împlinire sufletească. Suflete care descoperă adevărul - acesta este "comisionul" nostru­. Te îndemn să pui Tragedia veacurilor în mâna unei persoane! 

Încearcă-L pe Dumnezeu şi vei vedea ce se va întâmpla!

Iacob Cătinean, prim-colportor Transilvania de Sud

Biblia la rând: 2 Samuel 13-14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu