luni, 29 aprilie 2013

Domnul va purta de grijă



Avraam a pus locului aceluia numele: "Domnul va purta de grijă. " De aceea se zice şi azi: "La muntele unde Domnul va purta de grijă. " (Geneza 22:14)

Făcând retrospectiva unei perioade din viaţă, am văzut cum Domnul a purtat de grijă şi atunci.

Cu mai puţin de două luni înainte de examenul de bacalaureat, fiul meu a decis să schimbe disciplina la care va susţine proba la alegere, pentru că manualul de geografie era mai subţire decât manualul de istorie. A venit acasă radiind şi mi-a spus ce hotărâse. Atunci l-am întrebat dacă îşi dă seama că trebuie să ştie "pe dinafară" harta României şi nu numai. Zâmbetele au dispărut instantaneu, dar nu se mai putea schimba nimic.

L-am lăsat să înveţe şi, cu două săptămâni înainte de examen, am incepu­t să-l "ascult"; aceasta era metoda preferată de verificare. Bineînţeles că avea impresia că nu mai ştie nimic. "Uitase tot" şi cartea de geografie mai zbura uneori prin cameră, ca urmare a constatării acestui fapt.

Ne-am rugat mult în acea perioadă, ca Domnul să-l ajute să poată reţine materia.

Probele orale au avut rezultate foarte frumoase şi pentru el, şi pentru colegii de clasă. Înainte de probele scrise s-au strâns cu toţii acasă la unul dintre ei şi s-au rugat mult, poate mai fierbinte ca oricând. Când s-au afişat rezultatele, nu au avut curajul să meargă toţi. Au rămas acasă să se roage doi dintre ei au mers la liceu. Şi ... Domnul într-adevăr purtase de grijă! Nimeni nu a picat bacalaureatul.

Ca şi atunci, şi astăzi, în orice situaţie ne-am afla, să ne încurajăm spu­nandu-ne unul altuia: "Domnul va purta de grijă."

Să-L lăsăm şi astăzi să o facă în viaţa noastră.

"Numai o zi este a noastră şi, în timpul acestei zile, trebuie să trăim pentru Domnul. Pentru această singură zi, trebuie să punem în mâinile lui Isus, într-o servire solemnă, toate intenţiile şi planurile noastre, aruncând toate îngrijorările noastre asupra Lui, pentru că El ne poartă de grijă. "Căci ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde" (Ier, 29:11). "În linişte şi odihnă va fi mântuirea voastră, în seninătate şi încredere va fi tăria voastră." (Isaia 30:15)

Mihaela Milici, Romaneşti, Oltenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu