joi, 11 aprilie 2013

Puterea făgăduită


Ajutorul nostru este în Numele Domnului, care a făcut cerurile şi pământul. (psalmii 125:8)

Îmi aduc aminte de anii copilăriei, pe care i-arn petrecut frumos, într-o familie cu tradiţie adventistă, unde mergeam în fiecare Sabat la biserică şi ne implicam în tot felul de activităţi. Eram din fire foarte timidă, îmi era teamă să vorbesc în public, iar dacă se întâmpla să greşesc în timp ce prezentam o poezie sau altceva, mergeam afară, în grădina bisericii, unde plângeam şi-mi propuneam să nu mai vorbesc niciodată în public,

Cu timpul mi-am dat seama de un lucru: deşi îmi era teamă să vorbesc în public, mă simţeam foarte bine să vorbesc într-un grup restrâns sau cu câte o persoană. Eram doar o elevă în clasele gimnaziale când am constatat că îmi place să mă apropii de oameni şi să le vorbesc despre Dumnezeu. Mergeam în misiune din casă în casă, participam împreună cu tatăl meu la o grupă de studiu biblic, unde, la un moment dat, preotul a venit să vadă ce se întâmplă acolo.,. Atunci am avut pentru prima dată "Îndrăzneala" să răspund acuzaţiilor preotului şi să-i dovedesc din Scripturi faptul că învăţă­tura pe care o prezentam este adevărată.

Pasiunea mea şi-a găsit împlinirea atunci când am participat la cursu­rile Şcolii Misionare a Evangheliştilor cu Literatură şi am intrat apoi în această activitate. Timiditatea nu a dispărut, dar am observat un lucru: conştienţa faptului că Dumnezeu este cu mine îmi dă curaj, îmi dă putere ..
.
Într-o zi, gardianul-şef al unei instituţii în care mergeam regulat pentru a distribui literatură m-a chemat în biroul lui şi, pe un ton poruncitor şi foarte mânios, mi-a spus: "De astăzi înainte nu mai ai ce căuta în această instituţie! Ai inteles?' Scrie aici o declaraţie că nu vei mai veni ... " Cu faţa senină şi cu mult respect, dar şi cu un zâmbet încrezător, i-am spus: "Nu pot să scriu ce-mi cereţi ... " "De ce?" se răsti încă o dată la mine. "Sunt oameni care mă aşteaptă să revin ... Daţi-mi voie să vă prezint ce fac aici ... " În câ­teva clipe, totul s-a schimbat: i-am măsurat tensiunea (era mare şi rn-am arătat îngrijorată de lucrul acesta), avea probleme şi cu greutatea ... l-am arătat soluţiile ce-i puteau fi de folos: cărţile de sănătate şi de suflet. A oprit o carte despre stilul de viaţă şi i-arn recomandat şi cartea Viaţa lui Iisus. Am văzut aici mâna lui Dumnezeu şi puterea Sa.

Pune-te astăzi la dispoziţia lui Dumnezeu pentru ca El să-Şi manifeste puterea Sa pe deplin în viaţa ta! Sunt mulţi oameni care aşteaptă să afle vestea cea bună a mântuirii!

Laura Vaţe, Bucureşti, Muntenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu