marți, 9 aprilie 2013

Devotional pentru femei: Lacrimi şi zâmbet, împreună



Duhul Domnului Dumnezeu este peste Mine, căci Domnul M-a uns să aduc veşti bune celor nenorociţi: El M-a trimis să vindec pe cei cu inima zdrobită, să vestesc robilor slobozenia, şi prinşilor de război, izbăvirea. (Isaia 61:1)

" Am vrut să mă sinucid. Credeam că nu mai există în viaţa mea lucruri, oameni, pentru care merită să lupt. Greutăţi, probleme, boală, suferinţă, lacrimi ... Dar v-am ascultat pe voi! Vorbeaţi despre încurajare, despre cum transformă Dumnezeu tristeţea în bucurie. Au fost de ajuns cuvintele voas­tre pentru ca Duhul Sfânt să lucreze şi gândurile sumbre să dispară."

Lucram la un post de radio, realizând matinalul, atunci când o ascul­tătoare ne-a sunat, exprimându-şi recunoştinţa prin cuvintele de mai sus.

Suferinţa face parte din viaţa noastră. Lacrimile vor exista întotdeauna.

Am învăţat de-a lungul anilor că suferinţa nu trebuie ocolită, pentru că ea înfrumuseţează, maturizează, şlefuieşte caracterul şi îţi aduce înţelepciu­ne. Titlul unei cărţi - Dumnezeu este mai aproape decât crezi - m-a făcut să reflectez mai mult la modul în care Dumnezeu Se descoperă oamenilor. Personal, Dumnezeu mi Se descoperă prin oameni. Nu aş fi putut să trec peste acele momente de cumpănă, fără să am alături de mine oamenii pe care Dumnezeu i-a aşezat la locul potrivit, în momentul potrivit.

Draga mea prietenă, până la revenirea Mântuitorului, lacrimile vor exis­ta împreună cu zâmbetul, tristetea împreună cu bucuria, boala împreună eu vindecarea. Dar nu uita, întotdeauna suflete dragi vor fi lângă tine: un soţ iubitor, o mamă ce se roagă pentru tine, o prietenă care te sfătuieşte ... Ai grijă de oamenii care te înconjoară. Iubeşte-i, preţuieşte-i şi, mai impor­tant decât orice, învaţă câte ceva de la fiecare persoană pe care o întâlneşti.

Ceea ce nu a ştiut niciodată scumpa mea ascultătoare era faptul că în ziua în care ne-a sunat, mă gândeam serios la a-mi schimba locul de muncă. Consideram că era momentul să cresc din punct de vedere profesional şi mă rugam căutând îndrumarea lui Dumnezeu. Am luat însă decizia să rămân. Dorinţa mea era să fiu o unealtă în mâna Lui. încurajând, aducând bucurie şi cunoştinţă din Cuvânt. Nu mi-a părut rău niciodată. Experienţele care au urmat, telefoanele primite şi oamenii pe care i-am întâlnit reprezintă fiecare câte o parte importantă, pozitivă, din ce sunt eu astăzi.

Lasă-l pe Dumnezeu să lucreze şi în viaţa ta! Fii fericită! Zâmbeşte! Fie­care experienţă este menită să te crească.

"Nu-I spune lui Dumnezeu cât de mari sunt problemele tale, ci spune problemelor tale ce Dumnezeu mare ai!"

 Mădălina Stan, Banat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu