sâmbătă, 9 februarie 2013

Domnilor, o comoară de carte!


Isus S-a uitat ţintă la ei şi le-a zis: „Lucrul acesta este cu neputinţă la oameni, dar nu la Dumnezeu; pentru că toate lucrurile sunt cu putinţă la Dumnezeu." (Marcu 10:27)

În vara lui 2011, lucram într-un orăşel de munte. Eram destul de solicitată la standul ASEF de mulţi care doreau să-şi facă testele medicale. Deşi dis­cutam cu ei despre problemele de sănătate, dorinţa mea era să le prezint cărţile pe teme de spiritualitate. ştiam că remediul pentru toate problemele este cunoaşterea Celui care ne iubeşte de acolo, de sus.

Într-o dimineaţă, m-am rugat şi I-am zis Domnului: "Tată, sunt aici unde Tu m-ai trimis să lucrez. Ajută-mă să văd mâna Ta la lucru. Sunt oameni care se află într-un ocean şi nu ştiu să înoate. Vreau să le arunc colacul de salvare." Apoi, am plecat la stand cu inima plină de pacea cerului.

Către prânz, a apărut la stand un turist, un bărbat între două vârste, înalt şi impunător. Era echipat pentru o excursie pe munte, cu rucsac şi toate cele necesare. Fără să stea prea mult pe gânduri, a pus mâna pe Tragedia veacuri­lorfără să i-o fi arătat eu, a ridicat-o şi a zis tare: "Domnilor, iată o comoară de carte! Am citit-o cu sufletul la gură, fără s-o las din mână ... Nu se aseamănă cu nicio altă carte! Nu ştiu altă carte care să prezinte istoria pe înţelesul tuturor aşa cum face cartea asta. Dacă n-o aveti, luaţi-o de urgenţă şi citiţi-o!"

Bărbatul vorbea tare, iar lumea se oprise şi-l asculta. Curând, s-au auzit voci spunând: "vreau şi eu una! Şi eu!" 
Am vândut imediat trei exemplare, uimită şi incântată de ceea ce văzusem şi auzisem. Bărbatul acela a plecat pe munte, iar eu am rămas multurnindu-l Tatălui ceresc pentru ceea ce se intâm­plase şi spunându-mi că pentru Dumnezeu orice este posibil. Eu nu aş fi vorbit niciodată aşa, cu voce tare, la stand, despre cărţile mele.

Gândindu-mă la experienţa aceasta, îmi sună în urechi cuvintele Scrip­turii care spune că, dacă noi nu vorbim şi nu le prezentăm oamenilor vestea mântuirii prin sângele Domnului Hristos, pietrele vor vorbi în locul nostru. Să fim credincioşi în împlinirea marelui nostru mandat misionar!

Domnul e gata să facă minuni.

Maria Răileanu, colportor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu