marți, 5 februarie 2013

Marti 5 feb. 2013, Devotional pentru femei

Orice situatie - în favoarea noastră

Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre. (Isaia 55:9)

În vara anului 2011, m-am hotărât să fiu la dispoziţia lui Dumnezeu, făcând ceva pentru cei din jurul meu. Am avut deosebita plăcere de a par­ticipa, împreună cu alţi studenţi, într-un proiect de evanghelizare prin lite­ratură, peste ocean, în Canada. Misiunea noastră era să vindem cărţi: de sănătate şi religioase. Din păcate, mergea greu cu cele religioase.

Într-una din zile ne aflam în Belleville, iar pastorul bisericii s-a hotărât să se implice împreună cu noi în activitatea de pe teren. Nu ştiu de ce, dar am avut o presimţire că pastorul va dori să meargă cu mine. Şi chiar aşa a fost. 
La început nu prea mi-a convenit. Nu eram o foarte bună vorbitoare de limba engleză şi nici nu aveam experienţă în această lucrare. Cu toate că mi-a fost greu să accept, am mers în cele din urmă împreună.

Într-o oră, am vândut două cărţi de sănătate şi trei religioase. Nu îmi venea să cred. Atunci mi-am amintit de textul de mai sus şi am văzut că planurile Domnului erau total diferite de ale mele. În acea zi am vândut mai multe cărţi spirituale decât de sănătate. Eram aşa de fericită, încât am spus că la ultima casă la care voi merge în acea zi, voi da o carte spirituală pe gratis. Am bătut la uşă. Mi-a deschis un tânăr plin de tatuaje, mi-a spus clar că nu este interesat de aşa ceva. A început să îmi recomande case la care aş avea succes, însă mi-a spus să nu merg la vecinul său, pentru că este foarte sărac şi bătrân şi cu siguranţă nu mă va ajuta.

În timp ce plecam de la uşa băiatului, mi-am spus că asta este şansa mea să ofer o carte spirituală. Am bătut la uşă. Mi-a deschis un bătrânel care m-a invitat înăuntru. Se vedea că nu era foarte înstărit. Am stat de vorbă, după care i-am oferit cartea Calea către Hristos. A fost aşa de fericit! Mi-a spus că nu o poate accepta pe gratis, de aceea mi-a dăruit 10 $. Am fost foarte impresionată.

L-am întrebat dacă mă pot ruga pentru dânsul. În timp ce mă rugam, am simţit că a început să plângă. Mi-au dat şi mie lacrimile. După rugăciune, mi-a oferit încă 10 $. I-am spus că nu îi pot accepta, dar el a spus că vrea să-mi ofere mie ultimii lui bănuţi, pentru că am fost ca "un înger trimis din partea Cerului" pentru el.

Nu voi uita niciodată ziua aceea. Am simţit binecuvântarea lui Dumne­zeu. Să nu uităm că planurile Domnului sunt total diferite de ale noastre şi El poate întoarce orice situaţie în favoarea noastră. El să fie lăudat pentru toate!

Emese Kun, Aiud, Transilvania Nord

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu