marți, 26 februarie 2013

Într-un necunoscut


Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului şi El te va sprijini! El nu va lăsa niciodată să se clatine cel neprihănit. (Psalmii 55:22)

Am avut multe experienţe cu Dumnezeu în viaţa mea, dar cea mai mare a fost aceasta. Am două fiice. Fiica mai mare, care locuia în aceeaşi locali­tate cu noi, a hotărât să plece definitiv cu familia în Australia, la fiica ei. A doua fiică locuieşte la 600 de kilometri distanţă de noi. Deoarece urma să rămânem singuri, copiii mei au venit cu propunerea de a ne muta mai aproape de fiica cea mică înainte de a se instala neputinţele fizice. La în­ceput nu am fost de acord să ne mutăm. Cum să părăsesc oraşul Piatra Neamţ - aici m-am născut, am crescut şi apoi m-am căsătorit, aici mi-am desfăşurat activitatea profesională timp de 36 de ani. M-am rugat mult pen­tru ca Dumnezeu să mă ajute să înţeleg voia Sa. Erau atâtea neclarităţi şi ne era aşa de greu să vedem dincolo în viitor. Este dificil să pleci într-un loc necunoscut, mai ales la vârsta pe care o avem noi. Dar am hotărât să plecăm prin credinţă.

Am găsit o casă nouă, spaţioasă, cu mult teren împrejurul ei şi, mai ales, cu multă linişte. Am început să ne ocupăm de grădina cu zarzavaturi, să plantăm flori, iarbă şi pomi. Mi-a plăcut mult. A trecut de atunci un an şi ne-am obişnuit. Biserica e aproape de noi, şi oamenii ne-au înconjurat cu multă căldură sufletească. La început aveam impresia că nu pot înţelege tot ce vorbesc oamenii din cauza faptului că ei pronunţă repede cuvintele, în comparaţie cu noi şi mai ales că suntem diferiţi de ei prin accent, însă acum acest lucru nu mai este o problemă pentru mine şi soţul meu. Prin această experienţă am înţeles mai mult iubirea lui Dumnezeu şi am apreciat fiecare binecuvântare pe care ne-a oferit-o.

Îţi mulţumim, Tată, că ne porţi de grijă aici pe pământ! Dorim să ne pregătim zilnic şi pentru călătoria spre ceruri Vrem să ajungem "acasă", în locul pregătit de Tine, în Împărăţia Ta veşnică! Singura mea dorinţă este să urmăm cu credincioşie sfaturile Tale pentru restul vieţii noastre.

Astăzi, dragă cititoare, nu te lăsa copleşită de îngrijorare cu privire la necunoscutul din faţa ta! Ai credinţă, roagă-te şi vei vedea calea pe care trebuie să mergi!

,,O viaţă trăită în Hristos este caracterizată de pace şi linişte sufleteas­că. Poate că nu vei simţi stări de extaz, dar în sufletul tău se va instaura o încredere statornică, durabilă şi liniştitoare. Speranţa ta nu este în tine; ea este în Domnul Hristos ... " (Calea către Hristos, ed. 2011, p. 87)

Gabriela Moroşan, Murgaşi, Oltenia
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu