duminică, 3 februarie 2013

Dumnezeu a lucrat printr-o durere de măsea


Alege viaţa, ca să trăieşti, tu şi sămânţa ta, iubind pe Domnul, Dumnezeul tău, ascultând de glasul Lui, şi lipindu-te de El. (Deuteronomul 30: 19,20)

"Jim, nu ai mult timp la dispozitie pentru a lua această decizie!"

Nu mai auzisem niciodată până atunci vocea lui Dumnezeu, dar eram con­vins că El era Cel care îmi vorbea. Eu eram traficant de droguri, eram un alco­olic şi un tâlhar. Ce se putea face cu un astfel de om? Ce decizie trebuia să iau?

Dumnezeu a intervenit în mod minunat în viata mea şi m-a chemat să renunţ la acel mod distructiv de a trăi. El mi-a aşezat picioarele pe cărarea speranţei şi a mântuirii şi m-a condus pas cu pas.

Dar acum eram din nou într-un impas. Ce ar fi trebuit să fac? Unde aş fi putut să mă duc? Între timp, devenisem creştin, frecventam Biserica Episcopa­lă, dar sufletul meu tânjea după mai multă "hrană". Am continuat să merg din biserică în biserică, în căutarea unui predicator care să vorbească din Biblie, să spună lucrurile pe care le găseam scrise atât de clar şi de limpede în Biblia mea.

Tocmai în perioada aceea, când mă gândeam că nu există nicio bise­rică în care să fie predicat cu adevărat Cuvântul lui Dumnezeu, a început să mă doară foarte tare o măsea. Am sunat la medicul stomatolog şi el mi-a spus că mă poate primi chiar în ziua aceea. Mai târziu, am aflat că el mergea la Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea, una dintre puţinele biserici pe care nu le luasem în calcul în căutarea mea după adevăr.

Acest medic mi-a oferit cartea Tragedia veacurilor, de Ellen G. White.

Aflasem că autoarea cărţii nu avea şcoală, nu făcuse decât trei clase. Ciudat, nu? Autoarea unei cărţi istorice nu învăţase istorie la şcoală. Dar, pe măsură ce citeam, eram tot mai convins că nu aveam în mână doar o carte de istorie. După ce am citit-o, am avut convingerea că femeia aceasta a fost binecuvân­tată de Dumnezeu cu o înţelepciune extraordinară şi că viaţa mea nu avea să mai fie la fel de atunci încolo! Şi exact aşa s-a întâmplat!

Jim Ayer, vicepreşedintele Adventist World Radio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu