luni, 25 februarie 2013

Roagă-te la Dumnezeul tău pentru mine


Mărturisiţi-vă unii altora păcatele şi rugaţi-vă unii pentru alţii ca să fiţi vindecaţi. Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit. (Iacov 5:16)

Lucrez ca asistent domiciliar cu persoane vârstnice şi bolnave. Este o muncă grea, pentru că e nevoie de multă răbdare, iubire şi înţelegere. Am avut ocazia să îngrijesc multe persoane cu tot felul de boli.

Relatez aici o experienţă cu un bărbat ce suferea de boala Parkinson.

Din cauza bolii era deseori refuzat de asistenţi, pentru că era o persoană agitată, nu dormea nopţile, avea dureri foarte mari şi, pe lângă toate astea, am observat că avea şi dureri sufleteşti.

Cu ajutorul Domnului m-am apropiat zi de zi de sufletul lui şi într-o zi mi-a mărturisit cu inima deschisă câtă ură avea în suflet faţă de soţie, faţă de fiica şi prietenii lui, deoarece aceştia erau sănătoşi şi nu-i puteau înţelege suferinţa. Îşi dorea ca măcar pentru o zi să simtă şi ei ceea ce suferă el din cauza bolii. Auzind aceste cuvinte, m-am îngrozit.

I-am vorbit atunci despre Dumnezeu. l-am spus că Domnul Isus îl iu­beşte şi nu este singur în lupta cu boala, că trebuie să aibă credinţa şi să se roage sincer ca ura să-i dispară din suflet. I-am promis că mă voi ruga şi eu pentru el. Şi aşa am făcut.

După câteva zile se simţea mai bine, atât fizic, cât şi sufleteşte; parcă era altă persoană ... Era vizibilă schimbarea ce se produsese, lucru acesta fiind observat şi de familia sa. Mi-au mulţumit cu toţii, spunându-mi că Dumne­zeul în care mă încred eu e într-adevăr un Dumnezeu special.

Au trecut mulţi ani de atunci. Ţinem legătura prin telefon şi e fericit când aude cuvinte încurajatoare despre Dumnezeu. La încheierea conver­saţiei noastre, nu uită niciodată să-mi spună: "Roagă-te la Dumnezeul tău pentru mine."

Să ne rugăm Domnului să ne umple inimile de iubire faţă de toţi semenii noştri, în special faţă de cei care sunt în suferinţă. Să ne rugăm unii pentru alţii.

"Să studiem Cuvântul lui Dumnezeu cu sârguinţă pentru a face din min­tea noastră un tezaur de gânduri proaspete; să cunoaştem bine făgăduin­ţele Lui. Să repetăm cuvintele mângâietoare pe care Hristos le-a rostit în timpul lucrării Sale de pe pământ. Să vorbim despre gingăşia şi dragostea Sa ... despre Marele Medic ... Nimic altceva nu poate avea o asemenea pu­tere de vindecare." (Divina vindecare, p. 121)

Dana Neneştean, Arad, Banat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu