luni, 11 februarie 2013

Strigă către Domnul, căci El nu te lasă, Luni 11 feb. 2013, Devotional pentru femei


Pleacă- Ţi urechea la cuvintele mele, Doamne! Ascultă suspinele mele! Ia aminte la strigătele mele, Împăratul meu şi Dumnezeul meu, căci către Tine mă rog! (Psalmii 5:1,2)

La 35 de ani eram catolică. Mai târziu L-am cunoscut pe Dumnezeu mai profund în Biserica Penticostală şi apoi în Biserica Adventistă. Tatăl meu s-a îmbolnăvit şi a fost diagnosticat cu cancer intestinal. Nu puteam să cred aşa ceva, aşa că am mers la al doilea medic, dar am primit acelaşi rezultat.

Când am auzit cu câtă siguranţă a pronunţat medicul diagnosticul, am plecat plângând în hohote pe stradă; nu-mi păsa că sunt văzută. Când am ajuns acasă, am încuiat poarta şi m-am dus în spatele curţii, unde aveam o magazie de lemne, loc în care consideram că nu voi fi auzită de nimeni. Acolo am strigat către Dumnezeu cu toată puterea ca să-l salveze pe tatăl meu de boală, să-i dea viaţă lungă şi sănătate. Catolică fiind atunci, ştiam rugăciunile clasice de la biserică; dar eu plânge am în hohote şi strigam că­tre Dumnezeu aşa cum simţeam, cu cuvintele mele.

Cei doi medici i-au recomandat operaţia, spunând că oricum va muri, dar să i se mai acorde o şansă minimă prin operaţie. Pentru că nu eram de acord, am mers la un al treilea medic pentru consult. Acesta mi-a sugerat să merg acasă şi să pregătesc sicriul pentru înmormântare. Atunci am hotărât împreună cu sora mea că trebuie să încercăm operaţia.

La spital l-au programat repede şi operaţia a durat câteva ore. După ce s-a trezit din anestezie şi a văzut că este legat de pat, a rupt cu forţa tifonul cu care era legat şi s-a ridicat în picioare vrând să meargă la toaletă. Asis­tenta a fugit după medicul chirurg, care a spus să-l lase în pace, lăudându-l că este curajos. La puţin timp, operaţia s-a închis şi a fost externat.

Întâmplarea aceasta a avut loc la 67 de ani. De atunci, el a trăit încă 22 de ani bine, fără probleme, deşi medicul spusese că mai are de trăit până în 10 ani. Bunul Dumnezeu i-a dat mai mult decât dublu. Da, acesta a fost rezultatul plânsetului şi strigătului unui copil către bunul Dumnezeu, ca să-i salveze tatăl pământesc.

Pot să spun cu toată încrederea şi certitudinea: strigaţi către Împăra­tul Împăraţilor şi Domnul Domnilor de fiecare dată când aveţi probleme şi necazuri, cu cuvinte simple, căci El cunoaşte sufletul sincer şi intensitatea durerii din suflet. El va răspunde aşa cum este cel mai bine pentru fiecare copil al Său.

Îndrăzniţi, căci avem un mare şi minunat Dumnezeu, căruia Îi datorăm milioane de mulţumiri.

Rodica Birovescu, Timişoara, Banat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu