joi, 28 februarie 2013

Există siguranţă în Dumnezeu


Încredinţează-ţi lucrările în mâna Domnului, şi îţi vor izbuti planurile. (Proverbele 16:3)

Întreaga noastră viaţă se desfăşoară sub semnul alegerii. Permanent, în tot ceea ce facem, alegem un fel de a ne exprima, de a decide.

Cu câţiva ani în urmă, după multă rugăciune, s-a luat hotărâre a de a se construi o nouă clădire pentru Biserica Adventistă din Turda. Îi mulţumesc Tatălui din ceruri că a fost posibilă o astfel de lucrare, deşi eram puţini şi nu aveam resursele necesare. Prin rugăciuni fierbinţi şi stăruitoare, în viaţa noastră s-au cristalizat cele mai valoroase experienţe de apropiere de Dumnezeu, văzând resursele inepuizabile ale harului Său.

Chiar de la începutul proiectului de construcţie, am luat decizia de a da lunar o a doua zecime din venitul meu, până ce totul va fi dat în folosinţă. Am fost credincioasă în promisiunea aceasta pe care am făcut-o, şi Dumne­zeu nu a rămas dator, ci mi-a răsplătit dublu.

Trebuia să merg la prietena mea în Italia. Încă din luna ianuarie l-am rugat pe fiul meu să-mi rezerve două bilete de avion, pentru mine şi sora ei. A trecut luna ianuarie, apoi februarie şi el nu-şi găsea timp să meargă la agenţie. În perioada acesta de incertitudine m-am rugat, dar Dumnezeu tă­cea, pentru că avea un plan mai bun. Dintr-odată nu rn-am mai frământat, am primit pacea Sa şi aşteptam în tăcere ajutorul Lui.

Cu toate că primeam telefoane din Italia şi din America de la sora prie­tenei mele, pentru că se bazau pe ajutorul meu la naşterea celui de-al doilea copil, totuşi nu mă mai simţeam tulburată, ci aşteptam ca Domnul să lu­creze. 
De-abia la sfârşitul lunii martie, când eu credeam că a crescut preţul biletelor, fiul meu m-a anunţat că s-a rezolvat totul, ba încă a găsit o ofertă mai convenabilă. Şi Dumnezeu mi-a răsplătit aşteptarea, răbdarea, încre­derea în El cu încă o mare surpriză. După câteva zile, am primit un telefon de la agenţia de unde s-au cumpărat biletele de avion şi mi s-a spus că sunt câştigătoare a unui sejur de 6 nopţi în staţiunea Mamaia. Credeam că este o farsă, dar s-a dovedit că totul era real. De-abia atunci am înţeles cum a lucrat Dumnezeu prin amânarea fiului meu de a rezerva biletele cu pricina. Dumnezeu a ştiut exact momentul în care voia să-mi răsplătească credin­cioşia, numai că El mi-a dat mult mai mult şi nici măcar n-am cerut.

Voi spune împreună cu Pavel: "Iar a Celui ce, prin puterea care lucrează în noi, poate să facă nespus mai mult decât cerem sau gândim noi, a Lui să fie slava în biserică şi în Hristos Isus, din neam în neam, în vecii vecilor! Amin!" (Efeseni 3:20,21)

Iuliana Vomir, Turda, Transilvania Nord

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu