luni, 18 februarie 2013

Întuneric si totuşi lumină -- Luni 18 feb. 2013, Devotional pentru femei


Da, Tu eşti lumina mea, Doamne! Domnul luminează întunericul meu. (2 Samuel 22:29)

Întotdeauna am ştiut că Dumnezeu este Călăuzitorul nostru, dar întu­nericul mă speria totuşi uneori. Era ora trei dimineaţa. Mă aflam cu mama, fratele meu şi doi verişori într-o gară pustie, o haltă, în judeţul Olt. Nu avusesem legături prea favorabile cu trenul. Era iarnă şi foarte frig. Ne era teamă şi nu prea îndrăzneam să plecăm la drum. Trebuia să parcurgem 3-4 kilometri până la bunici şi drumul nostru trecea prin două păduri. În spa­tele unei păduri se afla o stână de oi şi foarte mulţi câini. Mama cunoştea drumul, dar nu se vedea absolut nimic la doi paşi. La un moment dat, am hotărât cu toţii să facem un cerc şi să ne rugăm. Mama ne încuraja. După ce ne-am predat în mâna lui Dumnezeu, am plecat. Cum ne-am depărtat de haltă, în timp ce mergeam, în faţa noastră s-a făcut lumină. Noi, copiii, ne-am uitat înapoi, dar era totul beznă.

Atunci am fost convinşi că Domnul ne conducea, căci lumina era numai în faţa noastră. În rest era întuneric. Nu ştiam cum să-I mulţumim Dom­nului. Mama ne-a îndemnat să cântăm încet. Am uitat parcă şi de frig, şi de frică.

 Am fost convinşi că Dumnezeu ne ascultase rugăciunea!

Aceasta a fost o experienţă care ne-a întărit credinţa. Ce extraordinar este să avem un aşa Dumnezeu! El nu se plictiseşte vreodată de cererile noastre mărunte, ci intervine atât de frumos, încât ne uimeşte adeseori.

Cu cât Îl cunoşti mai bine pe Dumnezeu, cu atât vei alerga la El mai des pentru a fi călăuzită spre deciziile bune ce îţi vor întări credinţa. Încearcă şi tu să-ţi aşezi viaţa în mâna Domnului. Nu uita că ori de câte ori întunericul spiritual te pune la încercare, este suficient să apelezi la Dumnezeu, şi lu­mina Sa va străluci pe cărarea ta.

"Voinţa trebuie să fie adusă în armonie deplină cu voinţa lui Dumnezeu.

Când acest lucru este înfăptuit, nimic nu se va putea opune razelor de lu­mină care strălucesc în inimă şi în minte. Sufletul nu va mai fi împrejmuit de obstacolele prejudecăţii, numind lumina întuneric şi întunericul lumină. 

Lumina care vine din cer este bine primită, ca o lumină ce umple toate încăperile sufletului. Acest fapt este foarte plăcut şi îi aduce bucurie lui Dumnezeu." (Credinţa şi faptele, p. 16)

Alina Voicu, Drobeta- Turnu Severin, Oltenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu