luni, 25 martie 2013

Certitudine

"Doar cel ce crede in victorie poate invinge." John Dryden

Avea treisprezece ani si tremura de emotie, asteptand sa vada daca maestrul Domenico Ghirlandaio, celebrul pictor de fresce din Florenta, il va accepta ca ucenic in atelierul lui.

Maestrul spuse: "Desi esti cam in varsta pentru a incepe pictura, te primesc pentru ca ai mana buna. Imi vei plati sase florini in primul an. Vino cu tatal tau sa semneze contractul!"

"Dar maestre, nu mi se pare corect sa platesc eu, cand dumneavoastra ar trebui sa- mi platiti pentru ca va veti folosi de talentul meu, spunand ca mi-ati fost profesor si dandu-mi comenzi pentru clientii dumneavoastra!" Lui Ghirlandaio nu-i veni sa creada ce a spus Michelangelo, dar dupa ce a depasit surprinderea a acceptat.

Afirmã-ti personalitatea dãruitã de Dumnezeu. - Dumnezeu ne-a dãruit capacitatea de a gândi si de a actiona; si numai printr-o actiune însotitã de precautie, cãutând întelepciune de la Dumnezeu, veti deveni capabili de a purta poveri grele. Afirmã-ti personalitatea dãruitã de Dumnezeu. Nu fi niciodatã umbra unei alte persoane. Ai certitudinea cã Dumnezeu va lucra în tine, alãturi de tine si prin tine. - MH 498, 499 (1905)

Cei din jurul nostru incearca sa ne transforme intr-un numar, intr-un cod numeric, in nimic,dar adevarul este ca noi suntem "fii de Dumnezeu". Deci sa traim ca atare.

Biblia spune: " Ce vom fin nu s-a aratat inca, dar suntem copii ai lui Dumnezeu; vom fi ca El pentru ca il vom vedea asa cum este." 1 Ioan 3:2

Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu