joi, 7 martie 2013

UMBRA ARIPILOR


"Pentru crestini, norii negri ai necazului nu sunt decat umbra aripilor lui Dumnezeu." (Cushing)

Un rege preaputernic a poruncit sa-i fie adus cel mai mare istoric din imparatie. 
"Rezuma-mi istoria omenirii intr-o carte frumoasa!", a poruncit regele. 

Cand istoricul veni cu istoria rezumata in 20 de volume, regele spuse: "acum nu am timp, tocmai plec la razboi, dar te rog rezuma totul in cinci tomuri si intoarce-te peste cinci ani!" Peste cinci ani cele cinci tomuri i s-au parut prea mult si atunci a zis:" n-am timp, acum construiesc palate, cetati....

Rezuma toata istoria intr-un singur volum si vino peste un an." Peste un an regele care tragea sa moara a zis: "n-am timp am sa mor; rezuma istoria omenirii intr-o fraza!" Si istoricul i-a soptit: "Maria-ta, oamenii sufera si sunt nefericiti..."

"Da" mai zise regele, apoi...

Biblia spune: "Soarele tau nu va mai asfinti, si luna ta nu se va mai intuneca; caci Domnul va fi lumina ta pe vecie..." (Isaia 60:20)

Dorel Cornei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu