duminică, 17 martie 2013

Tragedia veacurilor în Mongolia


Învăţăturile Tale sunt minunate, de aceea le păzeşte sufletul meu. Descoperirea cuvintelor Tale dă lumină, dă pricepere celor fără răutate. (Psalmii 119:129,130)

Tragedia veacurilor este o carte potrivită pentru oricine, indiferent de ţara în care trăieşte, de statutul său social sau economic, de educaţia pe care a primit-o. Iată mărturisirea unui evanghelist din Mongolia:

"În 1984, sub guvernul comunist, am absolvit Academia de Poliţie din Moscova şi am devenit un poliţist de frunte. Am fost propagandist timp de do­uăzeci de ani - adică am «îndoctrinat» mulţi oameni cu ideologia comunistă.

Totuşi, în 2005, ajunsesem un simplu şomer disperat şi debusolat. Într-o zi, în timp ce rătăceam pe străzi fără ţintă, am dat din întâmplare peste Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea din Provincia Selenge, din Mongolia. Îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a îndreptat paşii către această biserică exact în acea peri­oadă dificilă pentru mine. În 2008, am luat decizia de a începe o viaţă nouă şi de a mă boteza. Pe parcursul aceluiaşi an, Dumnezeu m-a chemat să fiu misi­onar, drept pentru care am urmat şi am absolvit cursurile speciale de instruire pentru misionari.

De atunci încoace, am studiat mai multe căţi scrise de Ellen White care au fost traduse în limba rusă. Dar cartea care m-a impresionat cel mai mult este Tragedia veacurilor. Ea m-a întărit în credinţă şi m-a ajutat să înţeleg multe lucruri.

Din Tragedia veacurilor am aflat despre diferiti creştini care i-au rămas credincioşi lui Dumnezeu în condiţii grele, ca de exemplu despre valdenzi. Ei studiau Biblia, copiau pasaje din ea şi trăiau în ascultare de ea, luptau împotri­va învăţăturilor false ale vremii şi îi ajutau pe oameni să înţeleagă faptul că Isus Hristos este Mântuitorul lor.

Visul meu este să fiu o lumină pentru credincioşii din Biserica Catolică şi să îi aduc la timpul potrivit în biserica adevărată a lui Dumnezeu.

Mend Zundui, Mongolia

Am pregătit o serie de lecţii din Tragedia veacurilor şi le prezint în bise­ricile din oraşele şi satele Mongoliei. Când le prezint altora aceste lecţii, cunoş­tinţele mi se întipăresc şi mai bine în minte.

Mend Zundui, Mongolia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu