miercuri, 6 martie 2013

Devotional pentru femei: Trăind pentru slava lui Dumnezeu


Iată eu şi copiii pe care mi i-a dat Domnul suntem nişte semne şi nişte minuni în Israel, din partea Domnului, care locuieşte pe Muntele Sionului. (Isaia 8: 18)

M-am rugat lui Dumnezeu pentru copiii mei ca să fie misionari, şi El M-a ascultat. Cel mai binecuvântat fiu este în prezent pastor, iar ceilalţi au fost, fiecare la rândul lui, o lumină prin şcolile pe unde au trecut.

În anul 2005 ne-am reîntors în Munţii Apuseni. Beni, fiul cel mic, era singurul elev adventist din liceu. Avea o relaţie strânsă cu Domnul Hristos şi a înţeles bine misiunea si chemarea lui în acest loc. Depunea mărturie prin sârguinţă la învăţătură şi prin caracterul lui. Apoi a început să spună atât colegilor, cât şi profesorilor despre ceea ce descoperise în Cuvântul lui Dumnezeu. Avea discuţii profunde cu toţi cei interesaţi.

Beni continua să depună mărturie şi prin faptul că nu copia. Mai ales la ora de limba română, profesorul ieşea afară din clasă după ce le dădea lucrare şi toată clasa copia. Beni susţinea în faţa colegilor lui că este păcat să copiezi, deoarece este furt, şi rămânea singur pe poziţie. Bineînţeles că se întâmpla de multe ori să nu ia notă maximă ... Trebuia să mai suporte şi mustrarea profesorului: "Nu mai înveţi aşa de bine ... " Nu dorea să comen­teze situaţia, dar toţi ceilalţi colegi ştiau că el este corect.

Deşi cu un an înainte el luase premiul I, acum îl interesa mai mult as­pectul mărturiei, decât al notelor (deşi învaţă la fel de bine). La ora de limba română, a avut ocazia ca profesorul să-l treacă în faţa clasei şi să-i pună întrebări din Biblie în auzul clasei. La sfârşitul orei, profesorul a vrut să continue discuţia şi l-a invitat la el acasă pentru a afla mai multe din Biblie.

Într-o altă ocazie, în urma unei discuţii despre ziua de închinare stabilită de Dumnezeu, Sabatul, profesorul de matematică a început să îi întrebe pe elevii lui (ortodocşi, penticostali, baptişti) de ce nu ţin ziua Domnului, sâmbăta, despre care vorbeşte Biblia. Beni a rămas uimit de felul în care lucrează Dumnezeu.

Pe lângă faptul că am ocazia să pun la dispoziţia oamenilor standul cu cărţi de sănătate şi cărţi spirituale, să stau de vorbă cu ei, am şi bucuria să văd cum Dumnezeu îi foloseşte pe copiii mei pentru a duce mai departe evanghelia mântuirii.

Am speranţa că în felul acesta întreaga familie se pregăteşte în mod serios pentru revenirea Domnului Hristos.

Mamelor, consacraţi-vă lui Dumnezeu, voi şi copiii voştri, căutând mai întâi să trăiţi pentru slava Lui, şi veţi avea parte de multe binecuvântări pentru întreaga familie.

Tita Mateiaş, Câmpeni, Transilvania Nord

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu