marți, 19 martie 2013

Devotional pentru femei: El ne ocroteste


Îngerul Domnului tabără în jurul celor ce se tem de El şi-i scapă din primejdie. (Psalmii 34:7)

Oamenii din zilele noastre trăiesc într-o continuă agitaţie şi nesiguranţă.

Alergăm fără încetare, dar uneori simţim nevoia să ne liniştim, să stăm în prezenţa lui Dumnezeu, pentru a fi mângâiaţi, învioraţi , încurajaţi. El este gata să facă acest lucru pentru noi, doar să-I oferim timpul nostru.

Un înger păzitor este rânduit pentru fiecare copil al Său. Aceşti străjeri cereşti ne apără de tot ce s-ar putea întâmpla rău cu noi. Adeseori nici nu suntem conştienţi de pericolele care ne înconjoară.

În călătoria vieţii, fiecare se află adesea în situaţii care îl fac să fie nesi­gur şi să se teamă. Dar să nu uităm că Dumnezeu este prezent lângă noi, nu ne lasă singuri, se îngrijeşte de noi şi ne ocroteşte; fără ca noi să-I cerem,

El ne are în vedere clipă de clipă. Atunci când am trecut prin greutăţi şi pericole, Domnul le-a înfruntat şi ne-a salvat într-un chip minunat.

Prezenţa continuă a îngerilor păzitori este una dintre cele mai frecvente relatări ale Scripturii. Un înger păzitor a fost şi în familia mea când, din ne­glijenţă, puteam să luăm foc; se putea întâmpla o mare nenorocire. Aveam o oală mai mare pe aragaz care trebuia să fiarbă mai mult, iar eu mai aveam şi altceva de făcut. Soţul meu s-a oferit să aibă el grijă să stingă focul, dar a zis numai, căci a uitat repede ce a promis. Oala a fiert, apa a scăzut, iar aragazul a rămas aprins până dimineaţa. Când m-am trezit, mirosea a fum, a ars, dar nu ştiam de unde. Soţul meu, cum s-a trezit, s-a dus în bucătărie şi nu s-a mai întors. Însă eu trebuia să plec la serviciu şi n-am dat importan­ţă acestui fapt. Mă obişnuisem şi cu mirosul. Am dat să plec şi abia atunci m-am întors înspre aragaz. Cred că n-ati vrea să ştiţi cum arăta aragazul... Oala dispăruse, pentru că se făcuse scrum. Ciuperca aragazului se deforma­se şi fumul era peste tot.

Să nu uităm că este nevoie să stăm sub ocrotirea Celui Preaînalt. Dacă ne încredem în El şi ne predâm Lui, suntem în siguranţă. Domnul iubeşte şi ocroteşte pe toţi copiii Săi. Să rămânem lângă El şi să nu uităm să-I mul­ţumim pentru tot ce face pentru noi, cu toate că nu merităm. El ne iubeşte necondiţionat. Să-I urmăm exemplul, în relaţiile pe care le avem cu semenii noştri.

Georgeta Boncu, Câmpina, Muntenia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu