sâmbătă, 2 martie 2013

Sută la sută adevărată!


Căci Duhul Sfânt vă va invăţa chiar in ceasul acela ce va trebui să vorbiţi. (Luca 12:12)

S-a întâmplat în iunie 2012. Lucram la standul de cărţi, la Spitalul Clinic de Recuperare, Medicină Fizică şi Balneologie din Eforie Nord. În dimineata aceea, Îl rugasem pe Dumnezeu să mă călăuzească şi să-mi dea cuvintele potrivite pentru fiecare persoană cu care aveam să stau de vorbă. Doream să le prezint oamenilor cartea Tragedia veacurilor înaintea altor cărţi.

În primele ore ale dimineţii, a venit la stand o doamnă căreia i-am măsurat tensiunea. În timp ce legam obişnuitele discutii care se nasc în astfel de circumstante, am luat un exemplar al cărţii Tragedia veacurilor, i l-am arătat şi i-am spus direct: "Doamnă, cred că aveti nevoie de cartea aceasta şi sunt convins că adevărurile din ea vă vor interesa." Apoi, i-am spus că este o carte care prezintă modul în care se va încheia istoria pământului. 

Doamna a cumpărat-o şi, în zilele următoare, am amintit-o mereu în rugăciunile mele, cerând ca Duhul Sfânt să-i impresioneze mintea şi s-o ajute să înţeleagă ce va citi.

După câteva zile, doamna respectivă a trecut iarăşi pe la standul cu cărţi şi prima întrebare pe care mi-a pus-o a fost: "De unde ati ştiut că mă va interesa cartea pe care mi-aţi prezentat-o zilele trecute? I-am răspuns că în timp ce îi măsuram tensiune a arterială, am simtit un îndemn lăuntric dat de Duhul Sfânt să-i prezint cartea.

Doamna mi-a povestit că este ingineră, că locuieşte în Bucureşti şi că provine dintr-o familie cu preoţi ortodocşi. "Cartea aceasta mi-a schimbat toate conceptiile cu privire la religia mea", mi-a spus ea. "Ati găsit ceva în carte despre care să credeţi că este neadevărat?" am întrebat-o eu. "Nu, cred că este sută la sută adevărată!" La plecare, a mai cumpărat câteva exemplare din Tragedia veacurilor, intenţionând să le dăruiască unor persoane apropiate.

Nu mai ştiu nimic despre persoana aceasta, dar am convingerea că ne vom reîntâlni în Împărăţia lui Dumnezeu, împreună cu toţi cei care iubesc adevărul şi venirea lui Isus.

Enoh Rusu, colportor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu