vineri, 29 martie 2013

Se mai întâmplă Se mai întâmplă minuni şi azi



Domnul îmi ascultă cererile şi Domnul îmi primeşte rugăciunea. (Psalmii 6:9)

" ... Şi te rog, Isuse, să-i dai mamei un bebe, Amin." Aceasta era încheierea rugăciunii înainte de culcare a băiatului meu, care, în ultimii 3-4 ani, seară de seară, s-a rugat pentru un frăţior. Îmi plăcea să-i arăt modul minunat în care Isus răspundea rugăciunilor lui. Într-o zi, mi-a pus o întrebare la care nici eu nu aveam un răspuns. "De ce doar la o singură rugăciune încă nu mi-a răspuns Isus?" "Nu ştiu de ce nu răspunde încă, dar, te rog, nu te opri, continuă să te rogi ... " Aceasta mă făcea să sper că într-o zi, dacă nu rugăciunii mele, atunci rugăciunii unui copil îi va răspunde Domnul. 

S-a întâmplat să primesc răspuns la unele rugăciuni imediat ce am spus ,,Amin". Alteori după un timp mai lung sau mai scurt, dar acum era vorba de o rugăciune rostită seară de seară, ani de zile la rând, şi ... niciun răspuns Nu voiam să accept tăcerea ca un răspuns negativ. Fiecare rugăciune de seară îmi dădea putere şi speranţa că voi primi răspunsul aşteptat.

Între timp, ne-am gândit la alternativa adopţiei, care, deşi ştiam că durează mult şi e costisitoare, a fost acceptată în unanimitate. Băiatul meu a început să caute pe internet .frătiori" şi mă zorea să completez formularele necesare. Ne-am gândit că poate pe această cale Domnul va răspunde rugăciunilor lui şi am luat hotărârea în inima mea că vom urma această cale. La câteva săptămâni după aceea, am aflat că sunt însărcinată şi voi avea un copil. Părea imposibil, şi totuşi era adevărat.

Rugăciunea fără răspuns s-a împlinit, şi acum ne bucurăm de un nou membru al familiei, o fetiţă, prin care Domnul ne-a binecuvântat. Chiar dacă a fost lungă aşteptarea, pot să spun cu toată convingerea că a meritat.

Experienţa împlinirii acestei rugăciuni m-a făcut să înţeleg încă o dată că Domnul are într-adevăr planul Lui cu noi şi, chiar dacă nu răspunde imediat, El va răspunde cu siguranţă la timpul potrivit. Totodată, m-a făcut să înţeleg că răspunsul la rugăciune poate veni şi sub altă formă decât cea pe care o aştept eu.

Poate că şi tu te rogi de multă vreme pentru o problemă la care încă nu ai primit răspuns. Nu renunţa! Crede doar că, în dragostea Lui infinită pentru tine, Domnul are deja o rezolvare. Este cea mai bună, pentru că El doreşte fericirea ta veşnică. Şi, nu în ultimul rând, lasă-i şi pe copii să fie parte a acestei experienţe frumoase, prin care Îl pot cunoaşte mai bine pe Isus.

Domnul să fie cu tine şi să-ţi răspundă la rugăciune după voia Sa, astfel încât să poţi spune alături de mine că se mai întâmplă minuni şi azi ...

Giga Asanache, Pennsylvania, SUA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu