marți, 14 mai 2013

El nu te va dezamăgi niciodată



Cântaţi Domnului o cântare nouă, căci El a făcut minuni. Dreapta şi braţul Lui cel sfânt I-au venit în ajutor. (psalmii 98: 1)

Plănuiserărn de multă vreme împreună cu părinţii să ne extindem puţin locuinţa, să facem modificări la construcţia veche, ceea ce presupunea sa schimbăm şi acoperişul. Şi care era problema? Niciuna, dacă ne gândin că afară era frumos şi cald atunci când au început lucrările de consolidare şi anexare. Îngrijorarea a apărut atunci când prognoza meteo a anunţat vreme instabilă şi intensificări de scurtă durată ale vântului, cu aspect de vijelie, pentru următoarele zile. Şi cum acoperişul nu se schimbă de pe o zi pe alta, ne întrebam foarte serios dacă să continuăm lucrările sau nu ..

Dincolo de îngrijorări şi temeri, ne-am amintit că noi ne-am rugat ca Dumnezeu să conducă lucrurile ca să putem realiza ceea ce ne-am propus. Am hotărât să ne punem încrederea în El şi am început lucrul la acoperiş. 
Cunoştinţele şi vecinii au fost alarmaţi de decizia noastră. "Ce faceţi, oameni buni? Voi nu vă uitaţi la ştiri? Nu aţi auzit că urmează două săptămâni de ploi în toată ţara?" Tatăl meu a dat acelaşi răspuns tuturor, iar noi l-am susţinut: "Ne-am rugat de mult timp pentru lucrările din anul acesta şi cre­dem că Dumnezeu va asculta rugăciunile noastre, aşa că mergem înainte prin credinţă şi El să facă ce va crede de cuviinţă." Răspunsul lui îi uimea pe unii, dar pentru cei mai mulţi a constituit doar un motiv de batjocură. "Credeţi voi că Dumnezeu îşi anulează planurile şi va schimba prognoza din cauza lucrărilor voastre la acoperiş? Aşteptaţi mult şi bine, dar luaţi-vă um­brelele cu voi. Fiţi serioşi, Dumnezeu nu se amestecă în treburile acestea ... " "Vom vedea", le-am spus şi ne-am văzut în continuare de lucru.

În inima mea se dădea o luptă puternică. Ştiam că Dumnezeu poate să facă în aşa fel încât ploaia să ne ocolească, dar oare o va face? Ne rugam stă­ruitor ca Dumnezeu să facă o minune, să le arate celor care pun la îndoială preocuparea Sa continuă faţă de noi, că la El toate lucrurile sunt posibile. Dumnezeu a onorat credinţa noastră. Deşi ploua în localităţile învecinate şi în unele zile chiar în partea de jos a satului, nu a căzut niciun strop de ploaie în partea de sus, în zona în care locuiam noi, până în ultima zi când am întins folia pe acoperiş. Localnicii, vecinii şi prietenii au recunoscut că Dumnezeu a fost de partea noastră şi, împreună, I-am mulţumit pentru îndurările Lui.

Dacă azi eşti frământată, îngrijorată, aminteşte-ţi că ai în cer un Dum­nezeu care este preocupat de toate detaliile vieţii tale. El este nerăbdător şi pregătit să îţi vină în ajutor. Trebuie doar să Îl rogi. Stai de vorbă cu El şi fii sigură că nu te va dezamăgi niciodată.

Cristina Potocian Bandean, Transilvania de Nord

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu