duminică, 20 ianuarie 2013

Alegerea...


"Din doua rele nu alege nici una." Ch. Spurgeon

Vulpea si cu cerbul insetase. Cu indemanare au sarit amandoi intr-o fintana adanca.
Dupa ce au baut, cerbul intreaba:
- Cum te-ai gandit sa iesi de aici cumatra?
- Ei bine, zise vulpea, planul este urmatorul: tu fiind destul de inalt vei sta drept, iar eu ma voi catara pe tine si de la coarnele tale pana afara nu mai am decat o saritura.
zis si facut. Peste cateva clipe vulpea era afara. dar din fantana cerbul striga disperat:
-Bine, bine, dar eu cum ies?
- asculta-ma cerbule, eu inainte sa ma arunc in fantana mi-am facut planul cum sa ies, tu de ce te-ai aruncat fara sa te gandesti cum vei iesi. Ca daca tu nu te aruncai, atunci si planul meu cadea si nici eu nu ma mai aruncam...

Pãrintilor, pe cât este cu putintã, tineti-vã copiii alãturi de voi si supravegheati-i cu cea mai mare atentie. Când îi lãsati sã plece departe de casã, ei simt cã sunt destul de mari ca sã-si poarte de grijã si sã facã ei însisi alegerile. Când tinerii sunt lãsati în acest fel, discutiile lor se îndreaptã adesea asupra unor subiecte care nu îi rafineazã, nu îi înnobileazã si nici nu le mãresc atasamentul fatã de lucrurile religioase. Cu cât li se va îngãdui mai des sã plece de acasã, cu atât le va fi mai mare dorinta de a pleca, iar cãminul va fi tot mai putin atrãgãtor pentru ei.(1T,vol.,1).

"Multa pace au cei ce iubesc Legea Ta, si nu li se intampla nici o nenorocire." Ps. 119:165


Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu