vineri, 11 ianuarie 2013

Omul fericit cu adevarat

Inca de mici copii cautam fericirea, implinirea si chiar mai mult. Adolescenti fiind cautam ceva care ne lipseste cu desavarsire, si nimeni nu ne intelege. Maturi am realizat ca ceea ce cautam nu se gaseste in natura noastra pacatoasa. Ci depaseste cu mult limitele gandirii si imaginatiei egoiste.

O. Chambers spune: "Omul cel mai fericit este acela care poate pune in legatura sfarsitul cu inceputul vietii sale."

Biblia spune: "Va las pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante." Sunt cuvintele Mantuitorului iubit.

"La capatul drumului nu e drumul, ci tinta pelerinajului. La capatul urcusului, nu e urcusul ci culmea. La capatul noptii, nu e noaptea ci zorile. La capatul iernii, nu e iarna ci primavara. La capatul desnadejdii, nu e desnadejdea, ci speranta. La capatul mortii nu e moartea e judecata. La capatul omenirii nu e omul ci Omul-Dumnezeu [...]-"

Foarte multi oameni erau convinsi ca Invatatorul acesta (ISUS) atat de deosebit era manat de Duhul lui Dumnezeu si ca ideile exprimate de El in "Predica de pe Munte" erau dumnezeiesti.

- Tu ce parere ai? Cine crezi ca are puterea sa te faca fericit cu adevarat?
Prejudecatile tale, filosofiile omenesti, oamenii etc. sau invataturile acestui Om-Dumnezeu.

Cand i-am spus sotiei inainte sa ne casatorim ca fericirea ei nu sta in puterea mea ci in mana lui Hristos. Si daca ar veni si as fi nevoit sa aleg intre ea si El, l-as alege pe Isus; s-a simtit ofensata si dezamagita la inceput dar: Dupa sapte frumosi ani petrecuti (.langa scumpa mea sotie Nicoleta), am realizat impreuna ca:

Fericirea noastra adevarata este sa-i facem pe altii fericiti. Asta m-a invatat Isus Domnul Meu.


Vrei sa fii fericit cu adevarat, avand un nou inceput? Urmeaza si asculta pe Isus.

Dorel Cornei

Un comentariu:

  1. Fagaduinta bibliei:

    Ferice de cel ce îngrijeşte de cel sărac! Căci în ziua nenorocirii Domnul îl izbăveşte;
    Domnul îl păzeşte şi -l ţine în viaţă. El este fericit pe pămînt, şi nu -l laşi la bunul plac al vrăjmaşilor lui.
    Domnul îl sprijineşte, cînd este pe patul de suferinţă: îi uşurezi durerile în toate boalele lui.

    RăspundețiȘtergere