sâmbătă, 26 ianuarie 2013

O catolică devotată întâlneşte Tragedia veacurilor


Isus i-a zis: "Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine. " (Ioan 14:6)

M-am născut într-o familie catolică. Am frecventat biserica şi Îl iubeam pe Dumnezeu. Am decis să merg la Roma, unde m-am înscris la Institutul Teologic Catolic, pentru a deveni măicuţă, Se pare însă că Dumnezeu avea alte planuri, motiv pentru care s-a întâmplat ceva şi am revenit în România. Nu după mult timp, m-am căsătorit şi, împreună cu soţul meu, am hotărât să ne deschidem un magazin în Borşa, Maramureş.

Într-o zi, a intrat în magazin o doamnă care a spus că măsoară gratuit tensiunea şi procentul de grăsime. După aceea ne-a prezentat şi câteva cărţi, de care nu eram prea încântată. Ea a insistat cu o carte care se numea Tra­gedia veacurilor. La insistentele ei am cumpărat cartea, pe care, ulterior, am pus-o într-un sertar, unde a stat neatinsă aproape patru ani.

La începutul lui 2011, fiind la magazin, mă plictiseam şi am scos cartea din sertar. Am deschis la pagina cu Martin Luther. M-a şocat imediat experi­enţa lui, care, în mare parte, se asemăna cu a mea: căutare după Dumnezeu, pelerinaj, Roma, călugărie. Am citit capitolul pe nerăsufiate, după care m-am decis să citesc toată cartea. Într-o săptămână şi jumătate, am terminat-o de citit. Nu-mi venea să cred că acel volum putea să fie atât de interesant. De acum, nu ştiam unde să o găsesc pe cea care mi-a adus cartea, dar, incredibil, ea însăşi a trecut pe la magazin într-o zi, spunând că "aşa a simţit".

Mai departe, totul a fost ca un domino. A urmat o primă vizită la Biserica Adventistă, apoi altele, apoi înscrierea la cursurile Sola Scriptura, totul fina­lizându-se cu botezul. La botezul meu, soţul - ortodox fiind - şi-a exprimat dorinţa de a fi şi el botezat în viitor.

Recent, am făcut un alt pas, un nou început: intrarea în colportaj. Cartea Tragedia veacurilor este cartea sufletului meu, este cartea care mi-a schimbat viaţa şi prin care, alături de Biblie, caut să schimb vieţile altora.

Claudia Jora, colportor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu