vineri, 12 aprilie 2013

BUCURIA,


BUCURIA

"Bucuria se inmulteste cand este... impartita !" Autor necunoscut

Intr-o buna zi, o cearta grozava s-a iscat intre ratustele de la ferma. Prin urmare, fiecare s-a dus la balta ei pentru a se balaci in ceea ce i se parea a fi singurul ocean.

 Adevarul e ca erau cam triste, asa despartite unele de altele. Dar nu s-ar fi invoit in ruptul capului sa iasa din balta pentru a le intalni pe celelalte.

Pana intr-o zi cand a inceput sa ploua.

Si a plouat, a tot plouat pana n-a mai fost decat un singur lac mare unde ratustele, in sfarsit laolalta, s-au balacit stropind de jur imprejur bucuroase ca sunt iarasi impreuna.

Sa fie oare nevoie sa astept si astazi potopul pentru ca orgoliul sa fie depasit si sa inceteze animozitatile ?

"Când mi-a venit rândul sã vorbesc, am expus dovezile prin care arãtam cã mã bucuram de dragostea lui Isus si cã asteptam cu nerãbdare întâlnirea cu Mântuitorul meu în curând. Credinta cã venirea Domnului Hristos este aproape îmi miscase sufletul pentru a cãuta cu mai multã seriozitate sfintirea lucratã de Duhul lui Dumnezeu. Aici conducãtorul grupei m-a întrerupt, spunându-mi: "Ai primit sfintirea prin metodism, prin metodism, surioarã, si nu printr-o teorie eronatã". Am fost silitã sã mãrturisesc adevãrul, si anume cã nu prin metodism primise inima mea aceastã nouã binecuvântare, ci prin miscãtoarele adevãruri cu privire la venirea personalã pe nori a Domnului Isus. Prin aceste adevãruri gãsisem eu pace, bucurie si o dragoste desãvârsitã. Astfel s-a încheiat mãrturia mea, ultima pe care aveam s-o aduc într-o adunare metodistã. (T1 38)

Biblia spune: Va veti intrista , dar intristarea voastra se va preface in bucurie ." Ioan 16:20

Dorel Cornei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu