miercuri, 17 aprilie 2013

Greselile altora...


Greselile altora, sunt motivul de cearta, dezbinare, si ura  intre oameni. Ce-i de facut?

"Invata din greselile altora, nu vei avea timp sa le faci tu pe toate." Proverb chinezesc

Un arab a cumparat o camila. Cand a ajuns acasa, copiii au tabarat bucurosi pe langa ea. Atunci cand au scos saua de pe camila au gasit sub ea o punga cu aur. Plini de bucurie s-au dus la tatal lor si i-au zis: "Suntem bogati". Dar tatal, cand a aflat unde era punga a spus: "Eu am cumparat numai camila, nu si punga. Luati deci punga si duceti-o inapoi la propietarul ei."

Copiii insa au luat cateva monede din punga, apoi au returnat-o propietarului.

Acesta a spus asa:

"Daca am aici toti banii, va dau de zece ori mai mult, daca nu atunci ramaneti cu ceeea ce ati furat, numai ca banii din aceasta punga sunt falsi, eu v-am pus la incercare..."

Biblia spune. "Domnul Dumnezeul tau, te va umple de bunatati, facand sa propaseasca tot lucrul mainilor tale, caci Domnul se va bucura din nou de fericirea ta daca vei asculta de glasul Lui." Deutoronom 30:9-10


Dorel Cornei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu