duminică, 21 aprilie 2013

Vremuri de înviorare - sâmbătă 20 apr. 2013


Biblia la rând: 1 Împăraţi 22-2 Împăraţi 1

Apoi am auzit din cer un alt glas care zicea: „Ieşiţi din mijlocul ei, poporul Meu, ca să nu fiţi părtaşi la păcatele ei şi să nu fiţi loviţi cu urgiile ei!” (Apocalipsa 18:4)

Suntem martorii împlinirii profeţiilor divine. Ca evanghelist cu literatura, mă bucur când văd cum lucrează Duhul Sfânt la inima oamenilor care primesc mesajul de avertizare din partea lui Dumnezeu.

Pe 14 august 2012, pe când eram la standul de cărţi, în Cluj-Napoca, s-a întâmplat ceva care mi-a dovedit încă o dată succesul cărţii Tragedia veacurilor. Câteva persoane aşteptau la rând pentru măsurarea tensiunii arteriale şi a procentului de grăsime. Deodată, a apărut o doamnă care a zis cu voce puternică şi curaj: „Am cumpărat cartea aceasta” – şi a pus mâna pe Tragedia veacurilor – „şi m-am întrebat de ce oare atâtea mulţimi de oameni zac în necunoştinţă în ce priveşte adevărul despre Sabat, când Biblia dovedeşte clar lucrul acesta.”

Am întrebat-o dacă ar dori să meargă la o biserică unde sunt oameni care se închină în Sabat. Foarte hotărâtă, doamna mi-a zis: „Vin! Sută la sută!” I-am dat adresa bisericii şi în Sabat am căutat-o cu privirea, dar n-am văzut-o. Aveam însă convingerea că va veni şi, timp de trei săptămâni, m-am gândit şi m-am rugat pentru ea. Într-o zi, o colegă m-a anunţat că la ea la biserică a venit o doamnă. Era chiar doamna Carmen! Între timp, căutase pe internet şi, aflând că era o altă biserică mai aproape de locuinţa ei, se hotărâse să meargă acolo.

Mai mult, îl luase cu ea şi pe fiul ei, în vârstă de şaisprezece ani. Doamna Carmen mi-a mărturisit că de douăzeci de ani citea Biblia, dar Tragedia veacurilor a ajutat-o să înţeleagă adevărul despre Sabat. Mi-a spus că, din dragoste pentru Dumnezeu, doreşte să meargă pe drumul deschis de El.

Chemarea lui Dumnezeu este clară. Poporul Lui trebuie să se despartă de păcatul lumii. Fiecare dintre noi trebuie să ia aminte la vocea Duhului Sfânt care ne cheamă şi doreşte să aducă vremuri de înviorare spirituală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu